Soft Link Data - til siemens c35i
Fra : Anders Jensen

Dato : 03-02-01 23:22

Hej alle Siemens brugere

Jeg er i den heldige, situation at jeg har en siemens c35i. her til har jeg
købt et cornector kabel 445,- men der mangler lige et vigtigt program Soft
Link Data til 500,- for at jeg kan bruge kablet til ringetoner m.m.
- det "glemte" de vist at fortælle da jeg købte det.

er der nogen som evt. kender et gratis program som kan bruges, eller bare
originalt - "gratis"

Mange hilsner Anders

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 03-02-01 23:56

Jeg har selv hentet mit prog.og logoer osv osv her :
http://www.c35world.de/