MS Windows
briani 27239
Postfiler i xp
Fra : Noller

Dato : 23-04-02 05:38

Hvor er det lige at man kan finde sine postfiler i xp.
( outlook express )
I de tidligere win-versioner fandt man dem i mappen
c:\windows\application data, jeg er klar over at de nok
ligger til hver bruger i xp men jeg kan ikke finde dem.
På forhånd tak.

Noller.

Fra : Heine Laursen

Dato : 23-04-02 07:15

"Noller" <Noller@chicks.dk> wrote in news:3cc4d6fc$0$78762
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> c:\windows\application data, jeg er klar over at de nok
> ligger til hver bruger i xp men jeg kan ikke finde dem.

Årøv at højre clicke på denne computer. Og gå ind i enhedslisten. Gå ned
til usb portne og slå strøbesparelse fra.

Måske vil det hjælpe.

Heine Laursen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-04-02 08:04

On Tue, 23 Apr 2002 05:37:43 +0100, "Noller" <Noller@chicks.dk> wrote:

> [...]
>c:\windows\application data, jeg er klar over at de nok
>ligger til hver bruger i xp men jeg kan ikke finde dem.

E:\Documents and Settings\Morten Bowman\Lokale
indstillinger\Application Data

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Madsen

Dato : 23-04-02 09:23

Noller skrev:

> Hvor er det lige at man kan finde sine postfiler i xp.
> ( outlook express )

Prøv i gruppen som omhandler OE. Her er spørgsmålet sikkert allerede
besvaret. <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>

Madsen.