MS Windows
briani 27239
Kan jeg downe en andens update??
Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-04-02 23:20

Kan jeg hente de updates som min makker mangler i win98 SE og installere dem
på hans com? Han har en elendig internetforbindelse.
Kan jeg evt. på en eller anden måde hente "mere end rigeligt" altså sådan at
jeg er sikker på at få alle opdateringerne med, også em som evt. måske ikke
var nødvendige på hans com ?

På forhånd tak.

Mvh Thomas

Fra : Madsen

Dato : 23-04-02 00:04

Thomas Hjort skrev:

> [...]
> "mere end rigeligt" altså sådan at jeg er sikker på at få alle
> opdateringerne med, også em som evt. måske ikke var nødvendige på

Prøv at kigge lidt på denne adresse:
<http://corporate.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp>

Madsen.

Fra : kj

Dato : 23-04-02 08:00

"Madsen" skrev d. 23-04-02 00:04 dette indlæg :

> Prøv at kigge lidt på denne adresse:
> <http://corporate.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp>
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

fra kj
Madsen henviser til Windows Update, men windows Update henter kun de
opdateringer der er nødvendige for netop den computer der henter
mvh. kj

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-04-02 08:51

"kj" <kj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Madsen henviser til Windows Update, men windows Update henter kun de
> opdateringer der er nødvendige for netop den computer der henter

Det er nemlig det der er problemet.

Thomas

Fra : Madsen

Dato : 23-04-02 09:20

Thomas Hjort skrev:

> "kj" <kj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Nu ser jeg normalt ikke "Kandu-indlæg" så derfor tillader jeg mig
lige at svare igennem dig Thomas, da jeg ikke kan se KJ's oprindelige
indlæg.

Prøv at gå ind på den adresse jeg nævnede og hent en tilfældig
opdatering. Hvis det er rigtigt det du siger KJ, så ser det jo lidt
underligt ud at jeg pt. sidder og henter en opdatering til Win98 når
det er WinXP jeg har installeret.

Madsen.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-04-02 10:12

> [...]
> opdatering. Hvis det er rigtigt det du siger KJ, så ser det jo lidt
> underligt ud at jeg pt. sidder og henter en opdatering til Win98 når

Hvor henter finder du den på:
http://corporate.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp

Mvh Thomas
Win XP

Fra : Madsen

Dato : 23-04-02 10:27

Thomas Hjort skrev:

> Hvor henter finder du den på:
> http://corporate.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp

Jeg klikker f.eks. på Product Updates > Search > Software Updates >
Vælger operativsystem og om jeg vil have 'Critical and Security
Updates', 'Management and Deployment Tools', 'Other Downloads' eller
'Service Packs and Recommended Updates' og vælger sprog. Derefter
klikker jeg på Next og vælger den opdatering jeg skal bruge. Når jeg
har markeret den klikker jeg igen på Next, vælger den mappe den skal
gemmes i på min pc og klikker så på Download now.

Madsen.