2 workgroups?
Fra : Matje

Dato : 22-04-02 23:39

Hej NG,
Håber I kan hjælpe mig...
Jeg har en bærbar som "pendler" mellem arbejde og hjem. På arbejde har jeg
Win2000 på workgroup "Y", og herhjemme har jeg Win2000+XP workgroup "Z", og
det ser ikke ud til at fungere (map+filetransfer=no go). Jeg kan godt sætte
min hjemme netværk op med workgroup "Y" så funker det, men der har jeg ikke
lyst til.
Er der nogen der har ideer?
PFT !
Matje

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 25-04-02 19:35

"Matje" <no_shit_for_me@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:3cc4911a$0$11936$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> min hjemme netværk op med workgroup "Y" så funker det, men der har jeg ikke

Det er vel ligemeget at der er to workgroups ?
Din bærbar kan godt være i workgroup A og dit hjemme netværk i Workgroup B,
de kan godt se hinanden alligevel. Ellers bare brug IP adressen som reference.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.: