Stylesheet border farve
Fra : Michael Andreasen

Dato : 22-04-02 22:50

Jeg har følgende i et stylesheet:

TABLE.formArea {
BORDER-RIGHT: 1px solid; BORDER-TOP: 1px solid; BACKGROUND: #eeeeee;
BORDER-LEFT: 1px solid; BORDER-BOTTOM: 1px solid
}

-----

Hvordan kan jeg give borderen farve, f.eks. Sort?

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-04-02 23:10

Mon, 22 Apr 2002 23:50:03 +0200, skrev "Michael Andreasen"
<maskinen@hotmail.com>:

> BORDER-RIGHT: 1px solid; BORDER-TOP: 1px solid; BACKGROUND: #eeeeee;
>BORDER-LEFT: 1px solid; BORDER-BOTTOM: 1px solid
>}

>Hvordan kan jeg give borderen farve, f.eks. Sort?

border-right: 1 px solid black

Såfremt alle borders skal være ens, så kan du slå det sammen og
bruge fælles betegnelsen border: 1px solid black
i stedet for at bruge fire adskilte.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Andreasen

Dato : 22-04-02 23:31

> Såfremt alle borders skal være ens, så kan du slå det sammen og
> bruge fælles betegnelsen border: 1px solid black
> i stedet for at bruge fire adskilte.

Super! Jeg prøvet det med det samme. Tak for hjælpen.

Mvh
Michael

Fra : Michael Andreasen

Dato : 23-04-02 10:10