/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
xp virus program
Fra : /me


Dato : 22-04-02 22:18

Hvad finders der af virus programmer til XP, hvilke kan andpefales?

/me



 
 
Morten Bowman Hansen (22-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 22-04-02 22:42

On Mon, 22 Apr 2002 23:17:57 +0200, "/me" <vibekeravn@mail.dk> wrote:

>Hvad finders der af virus programmer til XP, hvilke kan andpefales?
>
>/me

Kapersky Antivirus ver. 3

Morten
morten@bowman.dk

Morten Bowman Hansen (22-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 22-04-02 22:44

On Mon, 22 Apr 2002 23:42:18 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

>On Mon, 22 Apr 2002 23:17:57 +0200, "/me" <vibekeravn@mail.dk> wrote:
>
>>Hvad finders der af virus programmer til XP, hvilke kan andpefales?
>>
>>/me
>
>Kapersky Antivirus ver. 3

Ups det skulle selvfølgelig være ver. 4.0

Morten
morten@bowman.dk

Salva (22-04-2002)
Kommentar
Fra : Salva


Dato : 22-04-02 23:00

> >Hvad finders der af virus programmer til XP, hvilke kan andpefales?
> >
> >/me
>
> Kapersky Antivirus ver. 3

Jeg synes nu version 4.0 er den bedste. Især den uofficielle som kom her den
29. marts
Virker også på den gamle key...

-Salva



Madsen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 23-04-02 11:14

Salva skrev:

> Jeg synes nu version 4.0 er den bedste. Især den uofficielle som
> kom her den 29. marts

Har du et link til den?

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Morten Bowman Hansen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 23-04-02 11:58

On Tue, 23 Apr 2002 12:13:35 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Salva skrev:
>
>> Jeg synes nu version 4.0 er den bedste. Især den uofficielle som
>> kom her den 29. marts
>
>Har du et link til den?

Øøh hvilken ?? Den jeg har er 40154.

Morten
morten@bowman.dk

Salva (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Salva


Dato : 24-04-02 22:41


"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns91F97C5FFAAC6copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk...
> Salva skrev:
>
> > Jeg synes nu version 4.0 er den bedste. Især den uofficielle som
> > kom her den 29. marts
>
> Har du et link til den?

ftp://ftp.avp.ru/products/release/4.0/English/HomeUser/KAVPersonalPro/kavper
spro40eng.exe





Madsen (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 24-04-02 23:32

Salva skrev:

> <ftp://ftp.avp.ru/products/release/4.0/English/HomeUser/KAVPersonalPro/kavperspro40eng.exe>

Takker. Den vil jeg lige prøve. :)

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Madsen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 25-04-02 22:57

Peter Loumann skrev:

> http://www.ritlabs.com/the_bat/

Aha.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Morten Bowman Hansen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 25-04-02 23:31

On Thu, 25 Apr 2002 23:56:44 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Peter Loumann skrev:
>
>> http://www.ritlabs.com/the_bat/
>
>Aha.

Blev træt af alle de virus!! Har ikke fået en eneste siden skiftet

Morten
morten@bowman.dk

Morten Bowman Hansen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 25-04-02 10:39

On Wed, 24 Apr 2002 23:41:16 +0200, "Salva" <salvanone@hotmail.com>
wrote:

>
>"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>news:Xns91F97C5FFAAC6copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk...
>> Salva skrev:
>>
>> > Jeg synes nu version 4.0 er den bedste. Især den uofficielle som
>> > kom her den 29. marts
>>
>> Har du et link til den?
>
>ftp://ftp.avp.ru/products/release/4.0/English/HomeUser/KAVPersonalPro/kavper
>spro40eng.exe

Virker ikke


Morten
morten@bowman.dk

Madsen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 25-04-02 22:24

Morten Bowman Hansen skrev:

> Jeg har slået mail-delen fra. Den gjorde min Bat meget langsom.

Hvad er Bat?

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Peter Loumann (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 25-04-02 22:39

Thu, 25 Apr 2002 23:24:11 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>> Jeg har slået mail-delen fra. Den gjorde min Bat meget langsom.
>
>Hvad er Bat?

http://www.ritlabs.com/the_bat/

pl


Madsen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 23-04-02 12:26

Morten Bowman Hansen skrev:

> Øøh hvilken ?? Den jeg har er 40154.

Den uofficielle KAV 4 som udkom d. 29. marts.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

DonE (23-04-2002)
Kommentar
Fra : DonE


Dato : 23-04-02 13:05


"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse
news:9t09cugohbcvs76735q0lhl96i9vne4tpe@4ax.com...

Hvor er Norton henne i denne snak?
/DonE


Morten Bowman Hansen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 23-04-02 13:07

On Tue, 23 Apr 2002 14:05:26 +0200, "DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>
>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse
>news:9t09cugohbcvs76735q0lhl96i9vne4tpe@4ax.com...
>
>Hvor er Norton henne i denne snak?
>/DonE

Hvorfor køre Hyundai når der er en Ferrari tilrådighed

Morten
morten@bowman.dk

Salva (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Salva


Dato : 24-04-02 22:43


> Hvor er Norton henne i denne snak?
> /DonE

Efter min mening så lang væk som overhoved muligt.

-Salva



Madsen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 25-04-02 00:27

Madsen skrev:

[KAV4]

> Takker. Den vil jeg lige prøve. :)

Den har jeg så prøvet i et stykke tid, men nej. Den har den samme
irriterende fejl som den version 4 jeg tidligere har prøvet. Nu kan
jeg ikke huske nummeret på den første version 4 jeg prøvede, men den
du henviste til hedder 4.0.5.0 kan jeg se.

Når den er installeret her på WinXP Pro UK så går det hele bare i
slowmotion. Programmer tager meget længere tid om at starte op og
specielt højrekliksmenuen tager _meget_ lang tid om at komme frem.
Når KAV 4.0.5.0 går i gang med at scanne harddisken for virus, så
kan jeg faktisk ikke bruge pc'en imens. Det går alt for langsomt.
Med version 3.5.133.0 kører det på skinner og jeg kan overhovedet
ikke mærke at hverken monitoren eller scanneren kører i baggrunden,
så den er jeg gået tilbage til igen.
Det ser ud til at version 4.0.5.0 har nøjagtig den samme fejl på min
pc som den første version 4.x jeg prøvede for nogle måneder siden.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Morten Bowman Hansen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 25-04-02 10:04

On Thu, 25 Apr 2002 01:27:26 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Madsen skrev:
>
>[KAV4]
>
>> Takker. Den vil jeg lige prøve. :)
>
>Den har jeg så prøvet i et stykke tid, men nej. Den har den samme
>irriterende fejl som den version 4 jeg tidligere har prøvet. Nu kan
>jeg ikke huske nummeret på den første version 4 jeg prøvede, men den
>du henviste til hedder 4.0.5.0 kan jeg se.
>
>Når den er installeret her på WinXP Pro UK så går det hele bare i
>slowmotion. Programmer tager meget længere tid om at starte op og
>specielt højrekliksmenuen tager _meget_ lang tid om at komme frem.
>Når KAV 4.0.5.0 går i gang med at scanne harddisken for virus, så
>kan jeg faktisk ikke bruge pc'en imens. Det går alt for langsomt.
>Med version 3.5.133.0 kører det på skinner og jeg kan overhovedet
>ikke mærke at hverken monitoren eller scanneren kører i baggrunden,
>så den er jeg gået tilbage til igen.
>Det ser ud til at version 4.0.5.0 har nøjagtig den samme fejl på min
>pc som den første version 4.x jeg prøvede for nogle måneder siden.

Husker du at slå scanneren fra og kun køre med monitoren?
Jeg kan ikke mærke at KAV køre hos mig?
Der er jo ingen grund til at have scanneren tændt.

Morten
morten@bowman.dk

Kenneth Olsen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Kenneth Olsen


Dato : 25-04-02 00:51

Madsen skrev:
>
> Den har jeg så prøvet i et stykke tid, men nej. Den har den samme
> irriterende fejl som den version 4 jeg tidligere har prøvet. Nu kan
> jeg ikke huske nummeret på den første version 4 jeg prøvede, men den
> du henviste til hedder 4.0.5.0 kan jeg se.
>
> Når den er installeret her på WinXP Pro UK så går det hele bare i
> slowmotion. Programmer tager meget længere tid om at starte op og
> specielt højrekliksmenuen tager _meget_ lang tid om at komme frem.
> Når KAV 4.0.5.0 går i gang med at scanne harddisken for virus, så
> kan jeg faktisk ikke bruge pc'en imens. Det går alt for langsomt.
> Med version 3.5.133.0 kører det på skinner og jeg kan overhovedet
> ikke mærke at hverken monitoren eller scanneren kører i baggrunden,
> så den er jeg gået tilbage til igen.
> Det ser ud til at version 4.0.5.0 har nøjagtig den samme fejl på min
> pc som den første version 4.x jeg prøvede for nogle måneder siden.

Også mine efaringer, så jeg køre stadig med version 3.0.132.2, den køre
fint og den er jo stadig fint opdateret.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede
butikker med computerudstyr får du svar i øst, når du spørger i vest,
og det kan mange af vores medarbejdere klare mindst lige så godt"

Madsen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 25-04-02 23:44

Morten Bowman Hansen skrev:

> Blev træt af alle de virus!! Har ikke fået en eneste siden
> skiftet

Jeg har aldrig fået virus ind via OE heller (7-9-13), men det kan jeg
vist takke KAV for, men nu smider jeg altså version 4.0 ud igen. Det
går bare for langsomt!

Der er flere ting der gør mig lidt småparanoid.
I går da jeg installerede denne her KAV 4.0.5.0 kunne monitoren ikke
starte på et tidspunkt. KAV skrev at en service havde stoppet KAV og
servicen hed CSRSS.exe. Tilsyneladende er det en systemservice, men jeg
kan ikke finde CSRSS.exe på det drev hvor jeg har WinXP installeret,
men derimod er der to af disse filer på min Win2000-installation, men
hvad har det med WinXP at gøre? På mit c-drev ligger der CSRSS.exe og
Csrss.exe. Begge har samme versionsnummer.
En søgning på nettet viser at Win32.Nimda.E kan ændre denne fil, men
jeg har dobbelttjekket med Housecall og den finder ingen virus på min
pc.

Tidligere har jeg opdaget at monitoren i KAV 3.5.133.0 pludselig er
gået i stå og det kan jeg ikke lide. Inde i kontrolpanelet er der bare
et rødt kryds ud for monitoren og der står canceled ud for. Det ser jo
altså lidt mystisk ud og det bliver efterhånden for bøvlet hvis man
skal sidde og holde øje med om monitoren nu også kører eller ej.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Morten Bowman Hansen (26-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 26-04-02 00:43

On Fri, 26 Apr 2002 00:44:21 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Morten Bowman Hansen skrev:
>
>> Blev træt af alle de virus!! Har ikke fået en eneste siden
>> skiftet
>
>Jeg har aldrig fået virus ind via OE heller (7-9-13), men det kan jeg
>vist takke KAV for, men nu smider jeg altså version 4.0 ud igen. Det
>går bare for langsomt!
>
>Der er flere ting der gør mig lidt småparanoid.
>I går da jeg installerede denne her KAV 4.0.5.0 kunne monitoren ikke
>starte på et tidspunkt. KAV skrev at en service havde stoppet KAV og
>servicen hed CSRSS.exe. Tilsyneladende er det en systemservice, men jeg
>kan ikke finde CSRSS.exe på det drev hvor jeg har WinXP installeret,
>men derimod er der to af disse filer på min Win2000-installation, men
>hvad har det med WinXP at gøre? På mit c-drev ligger der CSRSS.exe og
>Csrss.exe. Begge har samme versionsnummer.
>En søgning på nettet viser at Win32.Nimda.E kan ændre denne fil, men
>jeg har dobbelttjekket med Housecall og den finder ingen virus på min
>pc.
>
>Tidligere har jeg opdaget at monitoren i KAV 3.5.133.0 pludselig er
>gået i stå og det kan jeg ikke lide. Inde i kontrolpanelet er der bare
>et rødt kryds ud for monitoren og der står canceled ud for. Det ser jo
>altså lidt mystisk ud og det bliver efterhånden for bøvlet hvis man
>skal sidde og holde øje med om monitoren nu også kører eller ej.

csrss.exe kører også her. Den ligger i min Windows/System32 mappe.
Men jeg er ikke sikker på hvilken funktion den har?

Morten
morten@bowman.dk

Madsen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 25-04-02 01:04

Kenneth Olsen skrev:

> Også mine efaringer, så jeg køre stadig med version 3.0.132.2, den
> køre fint og den er jo stadig fint opdateret.

Ja, lad os håbe at de bliver ved med det. :)

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Henning Lund (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 25-04-02 06:08

Madsen skrev:

> Ja, lad os håbe at de bliver ved med det. :)

Ja det siger jeg også, det er bare utroligt at nogle få kan bruge ver 4 og
vi ikke kan, måske de har købt deres pc et andet sted

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Salva (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Salva


Dato : 25-04-02 21:21


"Henning Lund" <Fjerndettehla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
news:aa837h$8ncpi$1@ID-138513.news.dfncis.de...
> Madsen skrev:
>
> > Ja, lad os håbe at de bliver ved med det. :)
>
> Ja det siger jeg også, det er bare utroligt at nogle få kan bruge ver 4 og
> vi ikke kan, måske de har købt deres pc et andet sted

Jeg har købt KAV til mit arbejde. Vi køre ca. 70 klienter. Ingen probelmer!!
Det er for det meste fujitsu maskiner med win98, winME og winXP...

Det er mystisk.

-salva



Henning Lund (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 25-04-02 21:51

Salva skrev:

> Det er for det meste fujitsu maskiner

Hehe så er det nok noget Russisk/Japansk samarbejde Madsen og jeg mangler i
vore "Made in Jylland" Pcér.

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Madsen (26-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 26-04-02 02:38

Morten Bowman Hansen skrev:

> csrss.exe kører også her. Den ligger i min Windows/System32 mappe.
> Men jeg er ikke sikker på hvilken funktion den har?

Ifølge: <http://makeashorterlink.com/?M208122C>

The Csrss.exe is a Windows NT/2000/XP process that is critical for the
operating system's operation. The process itself is denoted as the
Client Server Runtime Process, and it's impossible to shut it down.
This is the user-mode portion of the Win32 subsystem (with Win32.sys
being the kernel-mode portion). Csrss is responsible for console
windows, creating and/or deleting threads and some parts of the 16-bit
virtual MS-DOS environment.

Den skal altså være der, men hvorfor den er gået i konflikt med Kav 4
undrer mig lidt, men sidste gang jeg havde Kav 4 inde i en ældre udgave
kom den med følgende: <http://www.wol.dk/~hijklm/avp/kav_error.gif>
Det er sådan noget der får mig til at tro at der er noget voldsomt galt
med version 4.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Salva (26-04-2002)
Kommentar
Fra : Salva


Dato : 26-04-02 09:02


"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns91FC24FA891Acopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk...
> Morten Bowman Hansen skrev:
> Den skal altså være der, men hvorfor den er gået i konflikt med Kav 4
> undrer mig lidt, men sidste gang jeg havde Kav 4 inde i en ældre udgave
> kom den med følgende: <http://www.wol.dk/~hijklm/avp/kav_error.gif>
> Det er sådan noget der får mig til at tro at der er noget voldsomt galt
> med version 4.

Har du prøvet at sprøger kav support via www.kav.ch ? Jeg ved ikke om du
skal indtaste en nøgle for at de svare... Du kan jo prøve at sende det
billede med...

-salva



Henning Lund (26-04-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 26-04-02 11:10

Salva skrev:


> Har du prøvet at sprøger kav support via www.kav.ch ? Jeg ved ikke om
> du skal indtaste en nøgle for at de svare... Du kan jo prøve at sende
> det billede med...

Det vil jeg godt svare på fordi vi var en tre stykker som sendte en mail til
dem med problemerne vi havde med 4éren, jeg fik at vide at de ville kigge på
det og så svare tilbage, det er så ikke sket endnu efter flere måneder, jeg
tror ikke Madsen har fået svar da han så ville lade dt gå videre her i
gruppen.

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Madsen (26-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 26-04-02 14:01

Henning Lund skrev:

> Det vil jeg godt svare på fordi vi var en tre stykker som sendte
> en mail til dem med problemerne vi havde med 4éren, jeg fik at
> vide at de ville kigge på det og så svare tilbage, det er så ikke
> sket endnu efter flere måneder, jeg tror ikke Madsen har fået svar
> da han så ville lade dt gå videre her i gruppen.

Jeg har heller ikke hørt fra dem endnu.
Nå, men skidt med det. Jeg kører 3.5.133.0 igen i lykkelig uvidenhed om
at der er kommet en nyere version som jeg egentlig bedre kan lide selve
udseendet af, men det hjælper jo ikke noget når den kører elendigt.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Henning Lund (26-04-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 26-04-02 15:42

Madsen skrev:


> Jeg har heller ikke hørt fra dem endnu.
> Nå, men skidt med det. Jeg kører 3.5.133.0 igen i lykkelig uvidenhed
> om at der er kommet en nyere version som jeg egentlig bedre kan lide
> selve udseendet af, men det hjælper jo ikke noget når den kører
> elendigt.

Ja jeg gider heller ikke prøve den nye version da min den samme version som
du har kører uden jeg bemærker den.

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Salva (27-04-2002)
Kommentar
Fra : Salva


Dato : 27-04-02 11:18

> Ja jeg gider heller ikke prøve den nye version da min den samme version
som
> du har kører uden jeg bemærker den.

Jaa, jeg er sikker på at selvom det er vesion 3, så slår det de fleste andre
antivirus programmer med flere længder. (For slet ikke at tale om NAV hehe)



Henning Lund (27-04-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 27-04-02 11:59

Salva skrev:


> Jaa, jeg er sikker på at selvom det er vesion 3, så slår det de
> fleste andre antivirus programmer med flere længder.

Det er korrekt.

(For slet ikke
> at tale om NAV hehe)

Hu ha det turde jeg ikke sige, sidst jeg nævnte min mening om NAV blev jeg
truet med alt ligefra killfiltre til ekstra svigermødre ;o(

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Madsen (27-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 27-04-02 14:52

Salva skrev:

> Jaa, jeg er sikker på at selvom det er vesion 3, så slår det de
> fleste andre antivirus programmer med flere længder.

Det er jeg slet ikke i tvivl om.
Jeg er gået fra McAfee over Norton til InoculateIT og KAV er klart
det bedste jeg endnu har prøvet.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Madsen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 25-04-02 14:42

Henning Lund skrev:

> Ja det siger jeg også, det er bare utroligt at nogle få kan bruge
> ver 4 og vi ikke kan, måske de har købt deres pc et andet sted

Det undrer også mig hvorfor der er så stor forskel på hvordan det kører
på forskellige computere.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Madsen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 25-04-02 14:46

Morten Bowman Hansen skrev:

> Husker du at slå scanneren fra og kun køre med monitoren?

Ja, for scanneren kører jo ikke som standard hele tiden.
Den er stillet til at starte kl. 20 hver aften, men monitoren alene
gør at det hele kører i slowmotion og jeg har ikke ændret på dens
standardindstillinger. Hvis jeg starter scanneren også så går det hele
i stå. Med KAV 3.5.133.0 kan jeg have både scanner og monitor kørende
og stadig arbejde videre uden synderlig hastighedsnedsættelse.

> Jeg kan ikke mærke at KAV køre hos mig?

Mystisk. Også WinXP? Pro eller Home?

> Der er jo ingen grund til at have scanneren tændt.

Nej den skal selvfølgelig ikke stå og scanne harddisken hele tiden.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Morten Bowman Hansen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 25-04-02 15:36

On Thu, 25 Apr 2002 15:45:59 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Morten Bowman Hansen skrev:
>
>> Husker du at slå scanneren fra og kun køre med monitoren?
>
>Ja, for scanneren kører jo ikke som standard hele tiden.
>Den er stillet til at starte kl. 20 hver aften, men monitoren alene
>gør at det hele kører i slowmotion og jeg har ikke ændret på dens
>standardindstillinger. Hvis jeg starter scanneren også så går det hele
>i stå. Med KAV 3.5.133.0 kan jeg have både scanner og monitor kørende
>og stadig arbejde videre uden synderlig hastighedsnedsættelse.
>
>> Jeg kan ikke mærke at KAV køre hos mig?
>
>Mystisk. Også WinXP? Pro eller Home?

Jep WinXp Pr)

>> Der er jo ingen grund til at have scanneren tændt.
>
>Nej den skal selvfølgelig ikke stå og scanne harddisken hele tiden.


Morten
morten@bowman.dk

Madsen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 25-04-02 14:49

Morten Bowman Hansen skrev:

> Virker ikke

Sikkert fordi linket er knækket.(?)
Har du prøvet linket i mit indlæg?
Altså: <news:Xns91FB5646AF83copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>

Jeg havde ikke problemer med at hente fra den adresse.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Morten Bowman Hansen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 25-04-02 15:36

On Thu, 25 Apr 2002 15:48:40 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Morten Bowman Hansen skrev:
>
>> Virker ikke
>
>Sikkert fordi linket er knækket.(?)
>Har du prøvet linket i mit indlæg?
>Altså: <news:Xns91FB5646AF83copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>
>
>Jeg havde ikke problemer med at hente fra den adresse.

Nope nu var den der

Morten
morten@bowman.dk

Madsen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 25-04-02 21:57

Salva skrev:

> Jeg har købt KAV til mit arbejde. Vi køre ca. 70 klienter. Ingen
> probelmer!! Det er for det meste fujitsu maskiner med win98, winME
> og winXP...
>
> Det er mystisk.

Enig.
Kører I med standardindstillingen mht. monitoren eller slår I nogle
funktioner fra? Jeg har for en times tid siden prøvet at afinstallere
version 3.X igen og kører pt. med version 4, men alt kører i slowmotion
denne gang også.

Følgende er slået til inde i monitoren og det er standardindstillingen:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/kav4/kav4050_monitor.gif>

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Morten Bowman Hansen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 25-04-02 22:18

On Thu, 25 Apr 2002 22:57:01 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Salva skrev:
>
>> Jeg har købt KAV til mit arbejde. Vi køre ca. 70 klienter. Ingen
>> probelmer!! Det er for det meste fujitsu maskiner med win98, winME
>> og winXP...
>>
>> Det er mystisk.
>
>Enig.
>Kører I med standardindstillingen mht. monitoren eller slår I nogle
>funktioner fra? Jeg har for en times tid siden prøvet at afinstallere
>version 3.X igen og kører pt. med version 4, men alt kører i slowmotion
>denne gang også.
>
>Følgende er slået til inde i monitoren og det er standardindstillingen:
><http://home18.inet.tele.dk/madsen/kav4/kav4050_monitor.gif>

Jeg har slået mail-delen fra. Den gjorde min Bat meget langsom. Jeg
kan alligevel sætte Bat til at scanne vedhæftninnger med
Kav-scanneren. Men det har du jo også? Så det ser meget ens ud.

Morten
morten@bowman.dk

Salva (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Salva


Dato : 25-04-02 23:36


> Følgende er slået til inde i monitoren og det er standardindstillingen:
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/kav4/kav4050_monitor.gif>

Jeg har ikke sat den til at scanne a: of cd drivene + arcives self extract,
men ellers ser den ens ud.

hvilken win version kører du på?

-salva





Madsen (26-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 26-04-02 02:38

Salva skrev:

> hvilken win version kører du på?

WinXP Pro og Win2000. Den opfører sig nogenlunde ens på begge
styresystemer.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Salva (26-04-2002)
Kommentar
Fra : Salva


Dato : 26-04-02 09:04


> > hvilken win version kører du på?
>
> WinXP Pro og Win2000. Den opfører sig nogenlunde ens på begge
> styresystemer.

Har du nogen specialle programmer indstalleret?

Hvis du installere kav på en frisk winXP feks., er der så også de
problemer??

-salva



Madsen (26-04-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 26-04-02 14:01

Salva skrev:

> Har du nogen specialle programmer indstalleret?

Specielle og specielle. Det ved jeg ikke. Jeg har overvejet om der mon
er konflikt med Norton Personal Firewall som jeg også har installeret,
men selvom jeg slår Norton fra både under installationen og den efter-
følgende kørsel af KAV 4, så er problemet det samme.

> Hvis du installere kav på en frisk winXP feks., er der så også de
> problemer??

Det har jeg så ikke prøvet. Så opsat er jeg alligevel ikke på at komme
til at køre Kav 4, for egentlig kører version 3.5.133.0 fint, med nogle
få irritationsmomenter som jeg sagtens kan vænne mig til at leve med.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Henning Lund (26-04-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 26-04-02 15:45

Madsen skrev:


> Specielle og specielle. Det ved jeg ikke. Jeg har overvejet om der mon
> er konflikt med Norton Personal Firewall som jeg også har installeret,

Det tror jeg ikke, jeg testede den uden firewall og den sløvede stadig
systemet .

> men selvom jeg slår Norton fra både under installationen og den efter-
> følgende kørsel af KAV 4, så er problemet det samme.

Tjae.
..

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Madsen (07-05-2002)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 07-05-02 00:26

Madsen skrev:

> Nu kan jeg ikke huske nummeret på den første version 4 jeg
> prøvede, men den du henviste til hedder 4.0.5.0 kan jeg se.

Den første version 4 jeg prøvede hed 4.0.0.25, kommer jeg lige i
tanke om.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

finsen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : finsen


Dato : 23-04-02 06:42

"/me" skrev d. 22-04-02 22:18 dette indlæg :
> Hvad finders der af virus programmer til XP, hvilke kan andpefales?
>
> /me
>
>
En oversigt over antivirus, firewall og andre prgm vedr sikkerhed:
http://sikkerhed.opasia.dk/linkguide/?nyt190402
Mvh finsen

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Peter Brandt Jørgens~ (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Peter Brandt Jørgens~


Dato : 23-04-02 12:42

"/me" <vibekeravn@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:26%w8.1996$HZ2.131351@news000.worldonline.dk...
> Hvad finders der af virus programmer til XP, hvilke kan andpefales?
>
> /me
>
Et helt gratis finder du her

http://www.free-av.com/

--
Med venlig hilsen

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)




Deaster (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 24-04-02 12:22

/me wrote:
> Hvad finders der af virus programmer til XP, hvilke kan andpefales?
>
> /me

Panda kører også fint på XP.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408670
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste