MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fomation
Fra : palle holmquist

Dato : 22-04-02 21:46

Hvordan kan jeg fjerne winme fra et drev, når der også er winxp maskinen
men på et andet drev.
jeg har ingen mulighed for at bruge winme, da mit bund-/grafik-kort ikke
er understøtte(har ledt efter).
Så nu vil jeg have genindstaleret maskinen og kun have xp, inden det vil
jeg bruge drevet med me på til at gemme alle minne user mapper, emails,
save games, div.doc og de opdateringer jeg har, til div. programmer.

Fra : Heine Laursen

Dato : 23-04-02 07:11

palle holmquist <p@lle.1a.dk> wrote in news:3CC4768A.8030109@lle.1a.dk:

> [...]
> jeg bruge drevet med me på til at gemme alle minne user mapper, emails,
> save games, div.doc og de opdateringer jeg har, til div. programmer.

Du formatere, eller sletter winme fra det drev du du har installeret winme.

I xp højre clicker du på denne computer, og vælger fanbladet helt til
venstre. Her kan du ændre minimalt i xp's boot menu.

Du kan også gå igang med ar redigere i c:\boot.ini men så skal du nok have
en boot disk hvis det skulde gå galt,

Heine Laursen