Sidder fast i SOF HJÆLP..!
Fra : @ndersson

Dato : 22-04-02 20:16

Hej
Er der ikke en barmhjertelig sjæl som vil hjælpe min kollega på arbejde...
Han kan ikke finde ud af en mission i SOF.
Han har skudt en masse mennesker og kravlet op på taget af et hus der står
inde i en slags gård. og der kan han rende rundt oppe uden at der sker
noget..?
Er der nogen der ved hvilke mission det er og måske ved hvad han gør
forkert..

På forhånd tak for hjælpen

Hilsen

Andy

En glad sejler fra Brøndby Havn, der spiller DOD_Caen2 når det regner.

Fra : Nicolai

Dato : 22-04-02 20:04

Kig gennem vinduet og skyd på tønderne...

Fra : @ndersson

Dato : 22-04-02 22:36

"Nicolai" <nsl@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Kig gennem vinduet og skyd på tønderne...

Han kan ikke finde nogle tønder.. Han mener missionen hedder Lightfoot.
Han har skudt en masse og render nu rundt på et tag hvor han skal gemme
sig??
Han havde først svært ved at komme op på taget.

Hilsen
Andy

Fra : Rasmus

Dato : 23-04-02 13:11

Hvis det er den mission jeg tror det er, skal han finde et sted nær en anden
bygning, hvorefter han skal hoppe derover (der er ret langt, så det er en
god ide at gemme først).
MVH Rasmus

Fra : @ndersson

Dato : 25-04-02 22:16

"Rasmus" <rasmus@duozone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
anden
> bygning, hvorefter han skal hoppe derover (der er ret langt, så det er en
cut
Det virkede.. Jeg skulle sige tak for hjælpen.. men det var rigtigt der
skulle hoppes mange gange for det lykkedes..
Hilsen
Andy