Askepot og Calibras hjemmeside
Fra : Christina K

Dato : 22-04-02 19:23

Hej Allesammen

Jeg synes lige at jeg ville fortælle at jeg har lavet en hjemmeside med
Askepot og Calibra. Der er dugfriske billeder af Calibra fra
udstillingen i Middelfart og nogle vi har taget igår. De er under
Calibras side og så flere billeder af Calibra. Askepot nægtede at stille
sig op og stå stille *GG*

Nu er jeg temmelig meget nybegynder mht. til det at lave hjemmesider, så
nu ved i det. Men hvis I har nogle kommentarer til hvordan jeg kan lave
det bedre, så bare kom med dem. Jeg er ved at kigge mig om efter et
web-hotel, nu har jeg bare ved min internetudbyder. Jeg synes det er
lidt af en jungle derude, så hvis der er nogle der har gode erfaringer
med et web-hotel til hobbybehov og der understøtter Frontpage
serverudvidelser, så ville jeg blive glad hvis I ville fortælle om det
(selvom det vist er lidt OT).

Siden hedder: http://purpletribes.adr.dk

God fornøjelse

Missehilsener Christina

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-04-02 19:45

Hej Christina

Jaaaaaa endelig *S*
Har ventet med længsel på et link til jeres side
Den er slet ikke så tosset endda - og dejlige billeder *S*
I sær det med Calibra, der hvor han ligger og slanger sig så modelagtigt

Glæder mig til vi ses igen

Knus fra
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 22-04-02 21:25

Hej Christina.

Den er da rigtig god
Og som Joan også skriver: Calibra er den fødte fotomodel.

Men også Askepot er dejlig; Jeg er lidt vild med hendes prikkede mave

Mange hilsner
Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : Christina K

Dato : 23-04-02 13:10

Katrine_Nederby <Katrine_Nederby.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xg_w8.1641$kp3.142713@news010.worldonline.dk...
> [...]
> Og som Joan også skriver: Calibra er den fødte fotomodel.
>
> Men også Askepot er dejlig; Jeg er lidt vild med hendes prikkede

Ja, er den ikke bare skøn. Den er vi også helt tosset med. *GG* Er Sofus
kommet til sig selv?

Hilsener Christina

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 24-04-02 10:44

Ja, Sofus er kommet sig fint Allerede sent mandag aften parrede han
lystigt Tabita igen, så han har altså ikke opdaget, at der "mangler
noget" *G* -Nej, hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg heller ikke på,
at der kommer noget ud af den parring, selvom han jo i teorien stadig
godt kan nå at blive far.

Han har (7-9-13) ikke strintet siden søndag aften. Det havde jeg nu
regnet med, at han nok ville fortsætte med i 1-2 uger (pga. de
tilbageblevne hormoner), men det er da kun dejligt, hvis det allerede er
slut med det

Jeg regner med, at det bliver Tabita, som skal med på de næste par
udstillinger. Hun fik et CAC i Vissenbjerg, så jeg vil prøve om ikke hun
kan blive Champion inden vi forsøger os med er "fremmed" hankat; -Måske
til efteråret.

Mange nus til Calibra og Askepot.

Katrine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Christina K

Dato : 23-04-02 13:12

Joan Frederiksen <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aa1li1$4sk$1@sunsite.dk...
> [...]
> Den er slet ikke så tosset endda - og dejlige billeder *S*
> I sær det med Calibra, der hvor han ligger og slanger sig så

Jeg må indrømme at vi har været heldig med at lige få nogle gode
billeder i kassen

> Glæder mig til vi ses igen

Ja og det gør vi forhåbentlig snart, er der nogen der ved hvordan det
går med det østjyske kattetræf??

Missekram fra Christina

Fra : Birgitte

Dato : 22-04-02 22:00

Hej Christina
Det glæder mig virkelig, at I er blevet så bidt af katte, og at I gør så
stort et stykke arbejde.
Jeg er overbevist om, at Calibra ALDRIG nogensinde kunne have fået en bedre
fodrefamilie.
Glæder mig virkelig over, at vi atter får chancen til at få en killing til
at bo hos Jer.
Jeg har lige været forbi på Jeres hjemmeside, og den er da nydelig, fortsæt
I hvor I slap og jeg mangler altså en gæstebog på siden
Mange knus fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Christina K

Dato : 23-04-02 13:08

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aa1tj6$87c$1@sunsite.dk...
> [...]

fortsæt
> I hvor I slap og jeg mangler altså en gæstebog på siden

Ihhh tak, vi glæder os også mere end du aner til at en lille ny, er der
sket noget mellem Ellie og Kira, du ved hvad jeg mener *GG*

Ja jeg ved godt at der mangler gæstebog og besøgstæller og sådan noget.
Men min side understøtter ikke Frontpage Serverudvidelser og jeg ved
ikke hvordan jeg ellers skal lave sådan noget Så lige nu er jeg på
jagt efter et webhotel.

Missehilsen Christina og Co

Fra : Birgitte

Dato : 23-04-02 13:23

Hej Christina
Vi bruger Jepponet og betaler kr 99,- pr. mdr. for 100 mb
Vi er ganske tilfreds med dem, og vi har ikke haft nogen problemer med dem

Du kan jo gå ind og se på Deres hjemmeside www.jepponet.dk
der kan du jo vælge efter hvad du har behov for. Du kan jo også bestille
domæne navn så du får et www.purpletribes.dk eksembelvis
Jeg kan desværre ikke finde tlf på stedet hvor vi køber daggamle kyllinger,
men jeg mener de hedder scanlayer noget ligende, og de har adresse i viborg.
Hvis du finder ud af det, så mail lige til mig, da jeg har mistet mit nr. og
de vil gerne have, at man kontakter dem for bestilling.
Halloooooooo.....Her er nummeret jo 86.64.71.88 og det hedder Scanlayer.
Misseknus fra Birgitte

> [...]
> Men min side understøtter ikke Frontpage Serverudvidelser og jeg ved
> ikke hvordan jeg ellers skal lave sådan noget Så lige nu er jeg på

---
DK. True Trust

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 23-04-02 07:30

"Christina K" <christinak@adr.dk> wrote in message

Hej Christina.

Det er da en flot hjemmeside, man kan ikke se at du er særlig nybegynder
altså!

Herlige billeder og en god idé med billederne af løbegården, nu ved jeg
ca. hvordan vores skal se ud, når vi får taget os sammen til at lave den

Er det rigtigt at der ikke er et billede af kradsetræet, eller er det
min computer der er besværlig?

Ang. hosting, så bruger jeg selv http://www.dht.dk, de er drønstabile og
man kan starte for meget få penge (16 kr/md)

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Christina K

Dato : 23-04-02 13:15

Lisbeth Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1d3402d6b6fa7af87f1e22e07329468.15796@mygate.mailgate.
org...
> [...]
>
> Hej Christina.
>
> Det er da en flot hjemmeside, man kan ikke se at du er særlig

Ihhh tak altså

> [...]
den

> Er det rigtigt at der ikke er et billede af kradsetræet, eller er det

Ja det er helt rigtigt, jeg skal nok lave teksten om til "her kommer der
billeder af kradsetræet". Min kæreste mangler lige at lave den sidste
platform, sååå når han ellers bliver færdig.

> Ang. hosting, så bruger jeg selv http://www.dht.dk, de er drønstabile
og
> man kan starte for meget få penge (16 kr/md)

Tak for tippet

Missehilsen Christina

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-04-02 20:32

Hej Christina!

Tillykke med hjemmesiden - jeg synes den ser rigtig fin ud....det skal
du nok blive helt skrap til :0)

Hilsen Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/