hjælp til RTCW
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 22-04-02 18:28

Jeg er 3/4 gennem spillet og er endt på den bane, hvor man skal tilintetgøre
de tre super soldater inden de bliver forvandlet til noget endnu værre. Men
uanset hvad man gør, når de at få has på én. Der må være ét eller andet
trick, for blot at plaffe dem med bazookaer nytter intet. Hvilket våben er
mest effektivt og hvorledes bærer man sig ad?

mvh
Hans-Henrik

Fra : El Lunchbox

Dato : 22-04-02 18:43

"Hans-Henrik Husen" <hh.husen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trick, for blot at plaffe dem med bazookaer nytter intet. Hvilket våben er
> mest effektivt og hvorledes bærer man sig ad?

Du skal bruge din venongun (tror jeg nok at den hedder) og ellers gemme dig
og lave små korte angreb på supersoldaterne.

Så dan fik jeg ram på dem

-E

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 22-04-02 19:58

4-5 skud med bazookaen kan også gøre det, og bagefter venumgun'en

Mvh. Lars.

Fra : DonE

Dato : 22-04-02 21:16

"Hans-Henrik Husen" <hh.husen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
Hvis jeg husker rigtigt er der et vand-bassin eller sådan.
Der udførte jeg mine angreb fra!
/DonE