Sims crash i XP
Fra : Martin Møller

Dato : 22-04-02 18:03

Jeg oplever gang på gang at Sims crasher til min desktop midt i et spil. Jeg
har WindowsXP og Radeon 8500 grafikkort. Har prøvet at sætte opløsningen ned
til 1024 men ligelidt hjælper det. Har opdateret alle drivere og kigget på
sims hjemmeside, men der synes ingen hjælp at finde. Har nogen her haft
lignende problemer og fundet en løsning på dette?

Martin

Fra : Gerner

Dato : 22-04-02 19:36

On Mon, 22 Apr 2002 19:03:23 +0200, "Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>sims hjemmeside, men der synes ingen hjælp at finde. Har nogen her haft
>lignende problemer og fundet en løsning på dette?

Ja der har været en lign. tråd tidligere.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Martin Møller

Dato : 22-04-02 23:21

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 22 Apr 2002 19:03:23 +0200, "Martin Møller"
<martin.moeller@tiscali.dk>

Jeg

> Ja der har været en lign. tråd tidligere.

Mange tak, meget hjælpsomt. Er der en der kan bibringe med noget rigtig
hjælp.

Martin

Fra : Caines

Dato : 23-04-02 10:45

<SNIP>
> Mange tak, meget hjælpsomt. Er der en der kan bibringe med noget rigtig
> hjælp.
>
> Martin

Hvad er det præcis i den tidligere post fra gerner du ikke helt _forstår_
???? Manden henviser høfligt til at der er en tidligere post med præcis
samme emne. Jeg kan godt se du har været nede at lave en post under
emnet....kunne det så være relevant med "tænk før du taler" i stedet for at
påstå der ikke er hjælp at hente!!!

Fra : Martin Møller

Dato : 23-04-02 21:15

"Caines" <askanius@NO_SPAM.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme emne. Jeg kan godt se du har været nede at lave en post under
> emnet....kunne det så være relevant med "tænk før du taler" i stedet for

Heller ikke hjælp fra dig. Andre?

Fra : Gerner

Dato : 24-04-02 11:14

On Tue, 23 Apr 2002 22:15:19 +0200, "Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk>
wrote:

>"Caines" <askanius@NO_SPAM.hotmail.com> skrev i en meddelelse

>at
>

>Heller ikke hjælp fra dig. Andre?

Næh, det tror jeg ikke. Du har lige ødelagt det for dig selv.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto