tygge-gnaske-i-alting-kat :(((
Fra : Nynne

Dato : 22-04-02 16:30

Hej!

Rikke på 1 år tygger i mange ting.....min mobil-oplader=15 cm ledning med
samlemuffe tilbage...snørebånd, elastikker(som hun osse spiser), planter,
trøjesnore, gummistøvler,osv. osv.......

Er der nogen som har et godt forslag til hvad jeg kan give hende at tygge i,
så hun får trangen stillet?

Det skal lige siges at hun stadig er meget pattevorn - hvis hun kan slippe
afsted med det, vil hun gerne ligge hos mig og suttegnaskeælte i mine
fleecetrøjer - og helst når jeg har dem på.
Jeg gider det bare ikke mere, for trøjerne kan ikke holde til det

Hendes trinde søster Ronja er der ikke det store problem med i dette
henseende...

mvh & miauw
Nynne, Rikke & Ronja

Fra : Pernille Scharff

Dato : 24-04-02 13:41

Hej Nynne,

måske skal du have checket om hendes tandkød klør fordi det er lidt
betændt - for en sikkerheds skyld.

Mens mine misser skiftede tænder havde jeg stor glæde af nogle stænger
tørret kød fra Vitakraft (fås både med hund og kat udenpå pakken men
indholdet er principielt set det samme) og nogle stænger "fish jerky",
dvs. tørret fisk i stænger som er temmelig seje, lidt ligesom tyggeben
til hund. Dem får de stadig som "tandbørster" med jævne mellemrum og
synes de er dejlige...jeg synes de lugter lidt, men det er ikke slemt!

/Pernille

Fra : Nynne

Dato : 24-04-02 22:38

Hej Pernille!

Tusind tak for svaret det vil jeg straks gøre.

Vitakraft...det fåes vel i større dyreforretninger? - eller har du mon set
det på nettet nogetsteds?!!

mvh Nynne

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-04-02 23:30

"Nynne" <nynne@nynnesen.dk> writes:

> Vitakraft...det fåes vel i større dyreforretninger? - eller har du mon set
> det på nettet nogetsteds?!!

Jeg mener at have set det i den lokale Kvickly også, de der tyggepinde
kan som regel også købes i Fakta...
Har selv prøvet men Melissa syntes ikke at det var noget..;-(

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Pernille Scharff

Dato : 25-04-02 07:36

Hej Nynne,

nu ved jeg jo ikke hvor du bor - men Vitakraft-tingene har jeg fundet i
nærmeste Bonnie-dyrehandel. Fish Jerky-pindene er nok lidt sværere at
finde og jeg har kun set dem hos Alt til Hunden i Nørregade i Odense (på
trods af navnet er butikken MEGET veludstyret med katteting!).

/Pernille

Fra : Nynne

Dato : 25-04-02 13:00

Hej igen Pernille!

Jeg bor såmænd osse i Odense så jeg skal da et smut forbi Nørregade
hehe!

Alleriders - vi har lige kigget på Rikkes tandkød selv, og det ser
umiddelbart fint ud, igen hævelser eller irritationer at se...

Jeg prøver det her af!

Kh Nynne & mitterne