Nogen der har haft problemer med Tele2-ISD~
Fra : pinlig

Dato : 03-02-01 21:42

Sidste uge fik jeg 5 siders Tilbudsmateriale fra Tele2 ang. deres ISDN
startpakke til 399kr. med det hele. Det lyder interessant når man ser at der
spares en del på driftssiden sammenlignet med teledanmark. Men lige før jeg
skrev under kom jeg til at tænke på at der i dette materiale ikke står eet
ord om garanti og service. En opringning til tele2 kundeservice gav ingen
afklaring.
For mig lyder det som om en uheldig privat kunde kan risikere at være uden
telefon i en periode -op til det antal dage som Tele2 finder rimelig.
Er der nogen som har erfaringer i den retning?

Fra : Booggyman

Dato : 04-02-01 02:43

jeg har problemer allerede inden jeg er kommet igang, men den historie kan
du se længere nede, og i radio'en var der et indslag om at INGEN på deres
hotline havde været på kursus inden for ISDN så de kan ikke hjælpe med meget
med mindre du er heldig at få fat i en der har kendskab om det fra sin egen
lille private verden.

så jeg holder vejret og håber at det kører smertefrit når jeg får det hele,
for man skal åbentbart ikke forvente den store hjælp fra Tele2's side

--
fjern tal fra email så skulle den virke

Fra : Booggyman

Dato : 04-02-01 02:58

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 06-02-01 14:05

Hej

In article <P3_e6.379$qv4.4507@news.get2net.dk>,
"pinlig" <myself@nospamget2net.dk> wrote:
[Slette, slette...]
> [...]
> telefon i en periode -op til det antal dage som Tele2 finder rimelig.
> Er der nogen som har erfaringer i den retning?

Jeg gik over til Tele2-ISDN i december og borteset fra at de glemte at
fakturere mig for en lille måneds abonnement, virker det upåklageligt.

Med venlig hilsen

Ebbe

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/