.exe til .vbp
Fra : JN

Dato : 22-04-02 13:32

Hej

Jeg har (for længe siden) lavet et .vbp som jeg har lavet om til .exe og
givet til en anden.
Nu vil han gerne have lavet noget om i programmet, men tror i jeg kan finde
..vbp filen.

Er der en mulighed for at lave den omvendte funktion af MAKE EXE ???

mvh Jan

Fra : Rayman

Dato : 22-04-02 15:36

Ikke helt. VB gemmer jo ikke alle navne osv. i din exe fil, men der findes
nogle dissamblere, som kan få dig lidt af vejen.

Mvh. Rayman

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 22-04-02 18:25

"Rayman" <rayman_dk@email.com> skrev i en meddelelse
> Ikke helt. VB gemmer jo ikke alle navne osv. i din exe fil, men der findes
> nogle dissamblere, som kan få dig lidt af vejen.
>

> Mvh. Rayman

Er det programmel til X kkr., eller findes der noget frit tilgængeligt på
nettet ?

Jan

Fra : Rayman

Dato : 23-04-02 20:54

Jeg har set en VB dissasembler til fri afbenyttelse, men hvor god den er,
skal jeg ikke kunne sige, men prøv at søge på "VB dissasembler" eller "VB
reverse engineer"

Mvh. Rayman