Soltek SL75Kav. Bios+Ny Cpu
Fra : KJ

Dato : 22-04-02 12:48

Hej Ng.
Jeg står og skal skifte min gamle Cpu ( T-Brid-850@935 ) til en
Xp1800+, jeg ved godt at det kræver en ny bios, men skal jeg vælge
Q10 eller Q91 Ver.?? der står på deres homepage at Q91 kræver ver. F1 MB
nu har jeg ik ´lige kikket efter, men MB er købt for over et år siden
En anden ting er, kan jeg forvente at mit dual Boot, Win Xp / Win2K vil
virke
efter at jeg har flashet, eller skal jeg installerer alt igen (helst ikke) ?

Håber på nogen gode svar.
Med venlig hilsen
KJ.

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 22-04-02 13:02

Hej
Jeg køre Q91 og den virker fint men vælg dog Q10 den er nyest. Det skulle
ikke vaere noget problem for dual boot. Husk at når du flasher bios -
nulstiller du alle opsætning - så skriv dem ned. Hvis du giver den exstra
strøm til OC saa skal du nok sætte frekvensen ned.
Mvh.
Michael

?

Fra : Jakob M

Dato : 22-04-02 16:18

KJ wrote:
> [...]
> Q10 eller Q91 Ver.?? der står på deres homepage at Q91 kræver ver. F1
> MB nu har jeg ik ´lige kikket efter, men MB er købt for over et år

Kig efter for at være helt sikker.

> En anden ting er, kan jeg forvente at mit dual Boot, Win Xp /
> Win2K vil virke efter at jeg har flashet,

Ja.

Mvh
Jakob
--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a
weasel", Lord Blackadder.