MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
ulovligt--men alligevel
Fra : Tom H Petersen

Dato : 22-04-02 11:04

Men alligevel.
En ven og jeg er begge meget lune på et program der kan købes på cd.rom
(pris 400$ ) det er der ingen af os der har råd til. Men tilsammen var det
ok.
Altså Spøgsmål.?
Kan der brændes kopier af alle cd.rommer?
Er der sikkerheds systemer der forhindrer kopiering?

Ved nogen noget om dette?

Med venlig hilsen
Tom.

Fra : Heine Laursen

Dato : 22-04-02 12:15

"Tom H Petersen" <tompete@worldonline.dk> wrote in

> [...]
> tilsammen var det ok.
> Altså Spøgsmål.?
> Kan der brændes kopier af alle cd.rommer?

Som regl ja.

> Er der sikkerheds systemer der forhindrer kopiering?

Som regl også ja.

> Ved nogen noget om dette?

Det gør news://dk.edb.hardware.drev.cd-rom sikkert

Mvh
Heine Laursen

Fra : hcma

Dato : 22-04-02 15:06

"Tom H Petersen" <tompete@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ok.
> Altså Spøgsmål.?
> Kan der brændes kopier af alle cd.rommer?

som regel JA

> Er der sikkerheds systemer der forhindrer kopiering?

JA

> Ved nogen noget om dette?
>
> Med venlig hilsen
> Tom.

En anden ting er at de fleste købeprogrammer er licenser til 1 bruger, hvis
du ikke ligefrem vil investere i flerbrugerlicenser.
mvh
HC

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 22-04-02 18:58

> Altså Spøgsmål.?
> Kan der brændes kopier af alle cd.rommer?
JA!
> Er der sikkerheds systemer der forhindrer kopiering?
JA!

Kig på www.elby.de og bliv klogere

Zkii

Fra : Thomas Krog

Dato : 22-04-02 21:14

> Kan der brændes kopier af alle cd.rommer?

Nogle programmer kan ikke umiddelbart kopieres. Det er derfor nødvendigt at
finde et hjælpeprogram (crack) der ændrer det orginale program så det godt
kan kopieres. Hvorvidt der findes et sådan crack til det program du er ude
efter afhænger af hvor udbredt programmet er. Husk også at hvis der lige er
udkommet en ny version er det ikke sikkert du kan finde et crack der passer
til den nye version.

Konklusion: du kan være uheldig at der ikke findes et crack som passer

Fra : Snuden

Dato : 24-04-02 20:40

On Mon, 22 Apr 2002 22:14:03 +0200, "Thomas Krog"
<rick@kampsax.dtu.dk> wrote:

> [...]
>udkommet en ny version er det ikke sikkert du kan finde et crack der passer

Den slags er typisk en følge af fake data på den originale CD. Ofte
følger der et crack med på den kopi man finder et-eller-andet sted,
men man kan også lave bit-for-bit kopier med fx. CloneCD, som i langt
de fleste tilfælde er øsende ligeglad med fake data.

mvh
Snuden