tabeller, tabeller og flere tabeller=tung ~
Fra : Henrik Jensen

Dato : 22-04-02 11:13

Hej.

Jeg har lavet en startliste til et cykelløb, som ligger på
www.bakkelobet.dk

Problemet er, at siden efterhånden tagere længere og længere tid om at
åbne, da den er på vej til at fylde 300Kb.

Jeg har opbygget den via tabeller, som sikkert er det der får den til at
blive så tung, men ellers ryger opsætningen ad pommern til.

Er der nogen der har en bedre idé til at opbygge en sådan liste?

En anden ting. Kan man lave et .txt eller .doc som dataene hentes ud
fra. Udbyderen stiller IKKE serverextension til rådighed (suk)

HB

Fra : Familien Rohde

Dato : 23-04-02 19:52

Hej,

Jeg synes da ikke den er tung - måske fordi jeg har brejbånd. Ellers en
udmærket side - jeg ville dog centrere tekstboksen på siden, så man ikke
skal læse helt ude i siden.

--
Med venlig hilsen Søren Rohde
www.tech-care.dk/rohde

Fra : Henrik Jensen

Dato : 23-04-02 22:03

"Familien Rohde" <fam_rohde@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg synes da ikke den er tung - måske fordi jeg har brejbånd. Ellers en
> udmærket side - jeg ville dog centrere tekstboksen på siden, så man ikke

Hej Søren.

Det er sikkert det brede bånd der gør forskellen. Jeg var også mest bekymret
for de der stadig bruger modem. ca. 200Kb er trods alt en del at hente, når
der kun er tale om tekst.

Men tak for de pæne ord. Jeg har overvejet det med at centrere den før, men
hele siden skal igennem et større layout-gennemsyn, så der ryger dit forslag
nok med.

Venligst

Henrik