Synkronisring mellem 6210 og Outlook
Fra : LaC

Dato : 22-04-02 10:28

Hej.

Jeg har gennem længere tid med stor fornøjelse brugt synkronisring mellem
min N 6210 og mit Outlook XP. Men nu er der begyndt at opstå problemer: Jeg
får ikke repeterede aftaler med over i telefonens kaledner. Kun den første
aftale komme med.

Findes der en løsning på det?

Jeg har samtidig en del gamle aftaler, som er uddaterede. Er det muligt een
gang for alle at slette alle informationer i kalenderen, og så hente det
brugbare fra Outlook igen?

MVH.

Lars Christensen

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 22-04-02 11:28

Hej LaC
Nu ved jeg ikke hvilket program du bruger til at synkronisere med, men jeg
har gode erfaringer med Nokia PC Suite. Det kan hentes fra
www.forum.nokia.dk.

Jeg tror desværre kun kalenderen kan slettes ved at "Gendanne
standartindstillinger", men så ryger telefonbog osv. osse. Den er til
gengæld let at få ind igen, hvis du har Nokia PC Suite.

VH Lasse

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 22-04-02 11:42

"LaC" <lac@fanonet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har samtidig en del gamle aftaler, som er uddaterede. Er det muligt
een
> gang for alle at slette alle informationer i kalenderen, og så hente det
> brugbare fra Outlook igen?

Du kan sætte telefon til at slette det der er ældre end X antal dage. Jeg
har sat min til en måned.
--

Mvh. Kai Hoffmann
www.hoffmann.cc

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 23-04-02 00:07

ahh - Det har du da egentlig ret i
Jeg husker godt, jeg ser godt og jeg husker godt

/Lasse

Fra : LaC

Dato : 23-04-02 07:10

Hej.

> Du kan sætte telefon til at slette det der er ældre end X antal dage. Jeg
> har sat min til en måned.

Tak for det fine tip. Det har jeg gjort, og det hjalp på de gamle beskeder.
Jeg bruger Nokia PC - Suite og de mine repeterede aftaler kommer fortsa ikke
med over. Mit sats var at kalenderen kunne være lidt fuld, men det var altså
ikke det der var problemet. Nogen der har et forslag til hvordan jeg får de
repeterede aftaler med, og ikke kun den første af dem?

Lars Christensen