I Never Met A Girl Like You Before
Fra : El Jayz

Dato : 22-04-02 09:03

Jeg skal bruge lidt hjælp med en sang, som jeg tog mig selv i at nynne her
til morgen:

Linjen jeg jeg kan huske er: "I Never Met A Girl Like You Before..."
Sådan lidt Bowie-agtig stemme, efterfulgt af karakteristisk overstyret
guitar riff

Anyone?
________
/El Jayz
Hvis du ikke kan sige hvad du mener,
så mener du aldrig hvad du siger.

Fra : Jizz Lobber

Dato : 22-04-02 09:47

El Jayz wrote:

> [...]
>
> Linjen jeg jeg kan huske er: "I Never Met A Girl Like You Before..."
> Sådan lidt Bowie-agtig stemme, efterfulgt af karakteristisk overstyret

Edwyn Collins, ca.1994

Lobber

Fra : Jizz Lobber

Dato : 22-04-02 10:02

El Jayz wrote:

> [...]
>
> Linjen jeg jeg kan huske er: "I Never Met A Girl Like You Before..."
> Sådan lidt Bowie-agtig stemme, efterfulgt af karakteristisk overstyret

Edwyn Collins, ca.1997

Lobber

Fra : John K

Dato : 22-04-02 12:23

> Edwyn Collins, ca.1997

Njaaa... 1994 for et komme det lidt nærmere

Mvh

John K

Fra : El Jayz

Dato : 22-04-02 13:05

"John K" skrev:

> Njaaa... 1994 for et komme det lidt nærmere

Cheers Chums
________

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 22-04-02 23:11

Sangen hedder bare "A Girl Like You", og den er fra Edwyn Collins' album
"Gorgeous George" (1994). Han har i øvrigt lavet mange lige så gode sange
både som solist og som forsanger i den skotske gruppe Orange Juice. Jeg har
alle hans solo-skiver, og især "Hope And Despair" fra 1989 er en
lækkerbisken.

Jesper