Dual P4 ?
Fra : HM

Dato : 22-04-02 08:57

Er der MB´s,.... og alm CPUér på vej,.... (ikke Xeon),
mener feks 850 chippen skulle ku køre dual, det ville
jo være rart at kunne bruge to "alm" northwood i et
MB der er til at betale for

HM

Fra : Filthy few

Dato : 22-04-02 12:51

"HM" <henrik-mahler@mail.dk> wrote in message
> Er der MB´s,.... og alm CPUér på vej,.... (ikke Xeon),
> mener feks 850 chippen skulle ku køre dual, det ville
> jo være rart at kunne bruge to "alm" northwood i et
> MB der er til at betale for

Det mener jeg ikke. Det er kun Pentium 4 XEON som er SMP kompatible.

Anders

Fra : Jesper KA

Dato : 22-04-02 13:43

> [...]
> mener feks 850 chippen skulle ku køre dual, det ville
> jo være rart at kunne bruge to "alm" northwood i et

Jeg ved med sikkerhed at der er bundkort ude til dual P4 .. jeg er ved at få
lavet en til firmaet og fik atvide at bundkortet
var bestilt i taiwan så det kunne jo tyde på at det ikke er hyldevare
herhjemme endnu.

Regards

Fra : Henrik Manley

Dato : 22-04-02 13:58

> [...]

> lavet en til firmaet og fik atvide at bundkortet
> var bestilt i taiwan så det kunne jo tyde på at det ikke er hyldevare

Du tror ikke det er til P4 XEON?

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Jesper KA

Dato : 22-04-02 14:34

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message

> Du tror ikke det er til P4 XEON?

Jeg ved det ikke er en XEON ..
næste gang jeg har leverandøren i røret skal jeg prøve at huske at spørge
efter bundkortet

Regards

Fra : Henrik Manley

Dato : 22-04-02 14:40

> Jeg ved det ikke er en XEON ..
> næste gang jeg har leverandøren i røret skal jeg prøve at huske at spørge
> efter bundkortet
>
> Regards

Nogle kalder den og bare dual 603 pins. Men glæd dig, de køre stærkt.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Jesper KA

Dato : 22-04-02 15:23

> Nogle kalder den og bare dual 603 pins. Men glæd dig, de køre stærkt.

Det håber jeg .. den skal bruges til at encode video med .. men vi er vist
håbløst OT nu så ..

Regards

Fra : Ulrik

Dato : 22-04-02 23:40

"Jesper KA" <jkadk@hotmail.com> wrote in message

> "Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message

> Det håber jeg .. den skal bruges til at encode video med .. men vi er vist
> håbløst OT nu så ..

Det er da ikke OT - vi taler jo om motherboards... men 603 pins ER Xeon! P4
er ikke SMP-kompatibelt.

Mvh, Ulrik