MS Windows
briani 27239
XP "lukker" min adsl ved ingen aktivitet.
Fra : Jeppe Haugstrup

Dato : 22-04-02 07:43

Hejsa !

Jeg har et underligt problem !.. Jeg har lige fået en ny PC med Windows XP
installeret, og en adsl linie fra TDC.

Når jeg så vil lade min PC hente en masse dejlige ting iløbet af natten og
dagen når jeg er på arbejde, så går der vel ca. 30 min fra jeg er trådt ud
af døren, til XP "lukker" min forbindelse !..

Jeg har været inde på netværks kortet i enhedshåndteringen og slået "Windows
må slukke for denne enhed" fra, så det skulle ikke ligge der... andre
forslag ??

Tak Jeppe

Fra : Madsen

Dato : 22-04-02 18:22

Jeppe Haugstrup skrev:

> Jeg har været inde på netværks kortet i enhedshåndteringen og
> slået "Windows må slukke for denne enhed" fra, så det skulle ikke
> ligge der... andre forslag ??

Prøv Kontrolpanel > Internetindstillinger > Forbindelse(r) > Marker
forbindelse > Indstillinger > Avanceret > Fjern flueben ved 'Afbryd
forbindelse...'

Madsen.