OSS opdatering forsinket.
Fra : Alex Holst

Dato : 22-04-02 07:58

Pga. tekniske problemer midt i flytterodet er OSS opdateringen blevet
udsat midlertidigt. (Hvis nogen vil donere deres gamle 486 laptop med
ca. 16 MB RAM, en 700MB harddisk og et PC Card slot vil jeg tage imod
med tak, og kunne fortsaette arbejdet. :)

Jeg forstaar at denne udsaettelse kan skabe stor skuffelse, saa med
henblik paa at fylde tomrummet vil jeg henlede opmaerksomheden paa
foelgende emner af stor herlighedsvaerdi:

Peter Gutmann's hjemmeside
http://www.cs.auckland.ac.nz/~pgut001/

Guttman er en sjov og intelligent mand, som tilfaeldigvis
researcher inden for IT sikkerhed. Siden indeholder blandt andet hans
+600 siders "Godzilla" foredrag om krypteringssystemer. Guld.

Peter G. Neumann's hjemmeside
http://www.csl.sri.com/users/neumann/

Neumann har mange aars erfaring med IT sikkerhed, og han er
blandt andet moderator for comp.risks gruppen. Han skriver
eftertaenktsomt og underholdende. Mere guld.

Robert Slade's Bookshelf
http://victoria.tc.ca/int-grps/books/techrev/mnbk.htm

Slade har skrevet utallige hoejkvalitets anmeldelser af boeger
inden for mange emner, blandt andet sikkerhed. Hans anmeldelser af IT
sikkerhedsmateriale bliver blandt andet postet i comp.risks. Alle hans
anmeldelser er tilgaengelig paa ovenstaaende side.

Les Hatton's hjemmeside
http://www.cs.ukc.ac.uk/people/staff/lh8/

Hatton har skrevet utallige boeger og papers om software
kvalitet. Det meste af hans arbejde burde vaere tvangslaesning for
enhver professionel programmoer. Meget interessant arbejde er
tilgaengeligt paa hans side.

David Wheeler's Secure Programming
http://www.dwheeler.com/secure-programs/

Wheeler har netop tilfoejet lydfiler og slides fra sit foredrag
om sikker programmering der bygger paa hans online bog inden for samme
emne. Isaer de af jer som jeg fornyligt har kontaktet privat pga. huller
i jeres PHP programmer vil have gavn af at laese eller lytte i fred og
ro.

Tak for opmaerksomheden og beklager ventetiden.