3310 antal beskeder ?!?!
Fra : Christian

Dato : 03-02-01 20:18

Kort og godt, hvor mange beskeder (sms, almindelige) kan der ligge på en
3310, en 6210 og en 8210 ??

plz hurtigt svar
--

Mvh Christian
dsl5013@vip.cybercity.dk

Fra : Devast8or

Dato : 03-02-01 21:35

15 i en 8210, de andre ved jeg ikke

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-02-01 21:35

"Christian" <dsl5013@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kort og godt, hvor mange beskeder (sms, almindelige) kan der ligge på en
> 3310, en 6210 og en 8210 ??

3310 er nok kun det som kan ligge på SIMkortet..

Og uhh 6210 kan have rigtig mange... Jeg opdagede på et tidspunkt at jeg
havde over 100 liggende... så jeg kig igang med at slette.. Den bruger jo
telefonens hukommelse.

8210, ved jeg ikke rigtig noget om.

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-02-01 23:14

Bjarke Hansen wrote:

> .....så jeg kig igang med at slette..

Det må da være nemt at betjene en 6210
Bare med at kigge på den.

Undskyld, men jeg kunne ikke lade være med denne lidt godmodige dril
fra mig til dig.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-02-01 23:24

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en meddelelse

> Det må da være nemt at betjene en 6210
> Bare med at kigge på den.

Heh he,,, Det er fandens,, jeg har en eller anden trykkevane,,, at bytte om
på bogstaverne,,, >

[snip en masse linieskift]

> Undskyld, men jeg kunne ikke lade være med denne lidt godmodige dril
> fra mig til dig.

Det er altid godt

Fra : Mickey

Dato : 04-02-01 02:10

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:iYZe6.12631$zw.204641@twister.sunsite.dk...

> "Christian" <dsl5013@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> 3310 er nok kun det som kan ligge på SIMkortet..

og det svinger vist fra udbyder til udbyder

har en motorola cd930 (stop det grin!), den ku ha 15 beskeder med
mobilic kort i, nu med et telmore kort har den været oppe på 30 uden
at brokke sig!

Fra : H@M

Dato : 04-02-01 09:43

3310 = 15 txt beskeder
eller de som kan være på kortet / oftes 15 beskeder

6210 = 150 txt beskeder
plus de som kan være på kortet / oftes 15 beskeder

8210 = 15 txt beskeder
eller de som kan være på kortet / oftes 15 beskeder