Download af bagom-ATOC-film *Måske OT*
Fra : Steen Villumsen

Dato : 21-04-02 21:42

Hey folks,

nedenstående er måske Off Topic, men jeg tager alligevel chancen fordi
jeg ved at der er nogle garvede net-ryttere herinde.

http://www.starwars.com/episode-ii/video/archive_makingepisodeii.html
findes der en række bagom "StarWars Episode II, ATOC" film. Jeg vil
gerne downloade filmene, men kan ikke rigtig få 'lov' til at downloade
dem - selvom jeg har en registreret QuickTime 5.

Er der nogen der har et tip, eller kender et andet sted på nettet hvor
filmene er tilgængelige?

På forhånd tak for hjælpen,

Steen

steen[at]teglvang[dot]dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 21-04-02 22:40
Fra : Steen Villumsen

Dato : 22-04-02 08:06

Jesper Winding <jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

> Look no further:
>
> http://www.jedi-alliance.de/dlvideos.php

*slurp*
Tak ska' du ha' Jesper, lige hvad jeg ledte efter!
....desværre virker del 5 "A Twinkle Beyond Pluto " ikke...

/Steen

Fra : Steen Villumsen

Dato : 22-04-02 18:42

Jesper Winding <jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

> Look no further:
>
> http://www.jedi-alliance.de/dlvideos.php

Ah, the Force have been with me!
Andre sjæle kan også kigge på
http://www.10000-starz.com/site_us/movies/trailers_videos/0-9_A-Z/S/movi
es_trailers_videos_Star_Wars_Episode_II_us.html hvor alle filmene
ligeledes ligger.

/Steen

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-04-02 20:09

Steen Villumsen wrote:

> [...]
> http://www.10000-starz.com/site_us/movies/trailers_videos/0-9_A-Z/S/movi
> es_trailers_videos_Star_Wars_Episode_II_us.html hvor alle filmene

Ja, hvis man havde en QuickTime Pro viewer til Linux. Hvorfor er der
endnu ikke nogen der har konverteret disse trailere til DivX eller noget
andet? Jeg har slet ikke set dem endnu, fordi jeg kører Linux.

/David

Fra : Steen Villumsen

Dato : 22-04-02 20:42

David Rasmussen <pinkfloydhomer@yahoo.com> wrote:

> [...]
> endnu ikke nogen der har konverteret disse trailere til DivX eller noget
> andet? Jeg har slet ikke set dem endnu, fordi jeg kører Linux.

Af ren nysgerrighed, er der så noget der holder dig fra selv konvertere
filmene til eksempelvis DivX?

/Steen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-04-02 21:24

On Mon, 22 Apr 2002 21:42:11 +0200, steen@villumsen.com (Steen
Villumsen) wrote:

>Af ren nysgerrighed, er der så noget der holder dig fra selv konvertere
>filmene til eksempelvis DivX?
>
>/Steen

Er det ikke fordi at Apple ikke vil frigive *.mov-formatet?
Der er ingen progs der kan konvertere er der det?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-04-02 21:46

Steen Villumsen wrote:

> Af ren nysgerrighed, er der så noget der holder dig fra selv konvertere
> filmene til eksempelvis DivX?
>
> /Steen

Så vidt jeg ved er der ikke nogen der har lavet en QT-Pro -> DivX
converter endnu :)

/David