Phumba i den store verden
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 21-04-02 19:51

Så har Phumba været på opdagelse udendørs

Jeg var udenfor og Phumba sad i køkkenvinduet, som stod på klem og mi-iwede
ud til mig mens hun forsøgte at mase sig gennem sprækken. Nå, jeg blev enig
med mig selv om at det jo var dejligt vejr, og med lidt besvær - fordi
madame aldeles ikke vil holdes fast - lykkedes det at få en kattesele på
hende. Og så udenfor.

Hun skulle lige bæres over risten uden for døren, så gik resten af sig selv
Hun snusede rundt i forhaven (som er på størrelse med et havebord...) og
var også længere ude, under bilen (ikke ret langt, der blev hun hevet ud fra
for ikke at få olie på sig) og en tur under campingvognen. Hun var, ganske
som jeg havde regnet med, alt for nysgerrig til at være bange eller til at
lade sig gå på af selen.

På et tidspunkt gik hun så meget målbevidst hen til døren, og så blev hun
selvfølgelig lukket ind igen.

Bagefter ville jeg så have Jack udenfor, han havde jo stået i vinduet og
fulgt meget interesseret med... men...
han er for TYK til katteselen!!! Så nu må vi ha' købt os en model i str XL -
eller også er det startskuddet til herrens slankekur! Så altså han har
indtil nu måttet nøjes med "verden gennem et vindue"

Der er et billede af Phumba i den store verden på min katteside, nærmere
bestemt her: http://www.cutiecats.dk/galleri2.shtml helt nederst. Husk at
jeg ELSKER hilsner i gæstebogen, også fra jer der allerede har skrevet en
gang

Hilsen
Lisbeth

--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-04-02 16:42

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Så har Phumba været på opdagelse udendørs

Velkommen til lufte kat verdenen

> På et tidspunkt gik hun så meget målbevidst hen til døren, og så blev hun
> selvfølgelig lukket ind igen.

Meget fornuftigt, kan jo heller ikke bruge en hel dag på at snuse til
et frimærke *gg*

> [...]
> eller også er det startskuddet til herrens slankekur! Så altså han har
> indtil nu måttet nøjes med "verden gennem et vindue"

Griner, det ender jo sikkert med en størrelse XL, hvis man kan få
nogle sådanne..?

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa