Bowie
Fra : zcully

Dato : 21-04-02 19:21

Juuuuhuuu jeg fik billetter til Bowie.
Jeg glæder mig heeelt vildt.

Hvem skal mere med?

/Zcully

Fra : ChriZ

Dato : 21-04-02 22:02

Mig, mig, mig!!! :) Stod i kø i 2½ time for at sikre mig dem... glæder mig
til at høre hvad han har fundet på denne gang (snakker her især om
"Heathen", som sikkert får sit præg på koncerten)!

ChriZ

Fra : Karen

Dato : 22-04-02 10:03

On Sun, 21 Apr 2002 23:02:19 +0200, "ChriZ" <chriz@phreaker.net>
wrote:

> [...]
>til at høre hvad han har fundet på denne gang (snakker her især om
>"Heathen", som sikkert får sit præg på koncerten)!

2½ timer! Jeg bestilte dem over nettet og printede dem selv.. men ok
det kostede 30 kr mere, men det overkommer man nok! :)

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : ChriZ

Dato : 22-04-02 17:18

Ha..! Vi fik gratis kaffe! :) Whatever... det er sQ da federe at have
følelsen af at stå med en "rigtig" billet i hånden!!! Det var 2½ time af
mit liv værd - og også hyggeligt at få sig en lille snak med andre
Bowie-fans..

ChriZ

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-04-02 13:30

wrote:

>Mig, mig, mig!!! :) Stod i kø i 2½ time for at sikre mig dem... glæder mig
>til at høre hvad han har fundet på denne gang (snakker her især om
>"Heathen", som sikkert får sit præg på koncerten)!

Jeg bestilte 3 billetter til en kammerat kl. 16.00
Jeg glæder mig stort - første gang jeg skal møde Bowie

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Highlander

Dato : 22-04-02 17:22

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Juuuuhuuu jeg fik billetter til Bowie.
> Jeg glæder mig heeelt vildt.
>
> Hvem skal mere med?
>
> /Zcully

Jeg gik i panik og selvom en kammerat var i køen, prøvede jeg på telefonen
( da billetmaskinen gik kold ) og kom selv igennem på telefonen klokken
1005.
så jeg fik faktisk 4 for billetter for meget ... men hva .. så er der kun
4996 til koncerten - det bliver da hyggeligt ;-p

Highlander

Fra : zcully

Dato : 22-04-02 20:02

Jeg fik også flere end jeg skulle bruge....
Men gad vide om man ikke kan komme af med dem ??

/Zcully

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-04-02 18:11

On Sun, 21 Apr 2002 20:20:47 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>Hvem skal mere med?

Jeg skal med, og jeg glæder mig som et lille barn. Synes Hours pladen
er for fed, og glæder mig meget til at se hvad den kommende byder på.
Det er min første rigtig store koncert siden Pink Floyd på Nya Ullevi
i Göteborg i '94.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476