middelfart, søndag
Fra : Steen Vinbæk

Dato : 21-04-02 18:54

Lige hjemkommet fra Middelfart, vi fik hvad vi gik efter et CAGCIB, nu
mangler han kun 1 mere så er han Grand Int. , det håber vi han får i Skive

Hej
Sonja & Steen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-04-02 19:23

"Steen Vinbæk" <vinbaek@oncable.dk> writes:

> Lige hjemkommet fra Middelfart, vi fik hvad vi gik efter et CAGCIB, nu
> mangler han kun 1 mere så er han Grand Int. , det håber vi han får i Skive

Jamen tillykke med det

Hvornår er Skive så, en gang i efteråret ?

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-04-02 19:38

> Jamen tillykke med det
>
> Hvornår er Skive så, en gang i efteråret ?

Skive er d.29.+30.juni (korthår d.30.) - jeg forventer at komme med kuld
og en eller to voksne Korater. Mine udenlandske killingekøbere kommer
også, da de skal have deres killinger med hjem nogle dage efter
udstillingen.
mvh Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-04-02 19:53

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> writes:

> [...]
> og en eller to voksne Korater. Mine udenlandske killingekøbere kommer
> også, da de skal have deres killinger med hjem nogle dage efter

Tjae, så døde det for jeg har nok ikke lige tid omkring der..