DLR-3P --> 6310
Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-04-02 18:10

Jeg kan ikke få mit DLR-3P datakabel til at virke med min N6310.
Det er slet ikke vist i Connection Manager !

Hvad kan der være galt, det har virket fint med det gamle software (4.05) og
min gamle 6210...
Jag har installeret den nye software (4.5)

Jakob

Fra : JMo.

Dato : 21-04-02 18:31

On Sun, 21 Apr 2002 17:09:53 GMT, "Jakob Andersen" <jakob@sprit.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke få mit DLR-3P datakabel til at virke med min N6310.
>Det er slet ikke vist i Connection Manager !

Prøv at hive kablet ud af telefonen og sæt det i igen (mens både pc og
telefon er tændt).
Virker det ikke, så prøv at sluk telefon mens kabel sidder i og pc er
tændt, og tænd så telefon igen.
... det var tricket med softwareversion 4.10 - måske gælder det
stadigvæk??

Fra : Ulrik Andreassen

Dato : 21-04-02 21:01

Hej Jakob,
jeg har MEGET store problemer med at få min Nokia 6310 til at virke med et
DLR-3(P) kabel.
Jeg prøvede alt hvad jeg kunne komme i tanke om. Frisk installation ad
Windows 98, byttet kablet til et andet, fik min splinternye 6310 firmware
opgraderet fra 04.15 til 04.20. Intet virkede indtil jeg købte et nyt
ORIGINALT Nokia DLR.3P kabel. Så virkede det. Så hvis du har et uoriginalt
DLR-3 kabel (f.eks. fra T. Hansen) så får du det ikke til at virke.

-Ulrik

Fra : JMo.

Dato : 21-04-02 22:02

On Sun, 21 Apr 2002 22:00:56 +0200, "Ulrik Andreassen"
<ulrik@infomail.dk> wrote:

> [...]
>ORIGINALT Nokia DLR.3P kabel. Så virkede det. Så hvis du har et uoriginalt
>DLR-3 kabel (f.eks. fra T. Hansen) så får du det ikke til at virke.

Der er forskel på uoriginale kabler. Nogle er DLR-3, nogle er DLR-3P
(og nogle er bare noget være snask...)

Hvis det er et DLR-3 kabel virker det ikke, hvis det er et DLR-3P
virker det med nogle - men ikke med andre (de er ikke allesammen 100%
DLR-3P kompatible)

Endvidere findes der jo også de gamle DAU-9P kabler (61xx) - der har
samme stik, men som ikke virker..

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 22-04-02 09:38

wrote:

>Jeg kan ikke få mit DLR-3P datakabel til at virke med min N6310.
>Det er slet ikke vist i Connection Manager !

>Jag har installeret den nye software (4.5)

Den software, der følger med telefonen (4.5) virker slet ikke med
kabel. Du skal hente 4.5a fra Nokia for at have en chance.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 23-04-02 09:17

Det er et originalt kabel jeg har.
Tak skal I have, jeg har fået det til at virke med software version 4.5a.

Jakob