Hvilken film???
Fra : Andrew

Dato : 21-04-02 16:40

Hej

Hvad er det nu den film hedder, med den lille dreng der har mistet sin far
eller sin mor og er sikker på at denne befinder sig på månen. Derfor går han
igang med at bygge et tårn for at komme op på månen til ham/hende?

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : _dentro_

Dato : 21-04-02 18:31

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
går han
> igang med at bygge et tårn for at komme op på månen til ham/hende?

Er det ikke en pige, som bygger korthuse? Det er en vildt god film,
som jeg også har ledt efter, men ikke har kunnet finde. Den hedder
vist noget med et pigenavn tror jeg.

/_dentro_

Fra : _dentro_

Dato : 21-04-02 18:35

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hov, men er det ikke denne her?

House Of Cards (1993)
http://us.imdb.com/Title?0107148

.....Jeg tror det er filmens danske titel der er noget med Sally så....

/_dentro_

Fra : Andrew

Dato : 22-04-02 14:42

jeg tror det er den, men er ikke helt sikker.