MS Windows
briani 27239
Hjælp til Win2k
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 21-04-02 15:29

Hej NG

Jeg har et problem med min win2k, og min Teledanmart bredbånd adsl
forbindelse (512/128).
Når jeg eks henter med en 50 stykker, og samtidig prøve at sende med måske
12-15 stykker. Så bliver min upstream halveret, så den kun kan sende med
måske 6. Omvendt kan jeg være ude for at jeg kun kan hente med måske 30,
mens jeg sender med 15 !?... Jeg har før læst at det skulle være noget med
noget buffer indstillinger eller nogle IP pakker ?... Men hvordan ændres det
i win2k, så jeg kan komme til at sende og hente med fuld fart, -samtidig ! ?

På forhånd tak

/Bjarke

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-04-02 15:44

Sun, 21 Apr 2002 16:29:09 +0200, skrev "Bjarke Ravn-Jonsen"
<wannabeREMOVE@cool.dk>:

>Men hvordan ændres det
>i win2k, så jeg kan komme til at sende og hente med fuld fart, -samtidig ! ?

Jeg kan ikke give dig en teknisk forklaring, men i diverse
grupper har det været fremme mange gange.

Og svaret er hver gang, det kan ikke lade sig gøre.
Det er et eller andet med opbygningen af adsl, bl.a. returpakker.

Hvis du vil have en teknisk forklaring, så får du den nok bedst i
news:tele.internet.adsl evt. news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Mr. Searching

Dato : 21-04-02 16:43

Bjarke Ravn-Jonsen,

> Men hvordan ændres det
> i win2k, så jeg kan komme til at sende og hente med fuld fart, -samtidig !
?

Jeg har haft samme problem, men har også fundet løsningen.

Hos CyberCity skal man blot have den samme upstream/downstream.

Dengang jeg havde 384/128 virkede mit Internet på samme måde som hos dig. Så
fik jeg 384/384 og kan nu downloade og uploader med ca. 38 k/s .

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Mr. Searching
E-Mail: yyyxxx4@hotmail.comREMOVETHIS
ICQ# 19092605