Vand
Fra : Lille mig

Dato : 21-04-02 14:56

Hejsa.

Man hører altid at katte haaaaader vand og bare ikke kan lide at få det på
sig men det sådan er det bestemt ikke med vores hankat, Buster.
Hver eneste gang vi skal børste tænder er det en kamp om hvem af os der har
rettighederne til vandet. Buster mener bestemt at det er ham. Han elsker
vand og plasker rundt i det. Ofte ligger han i håndvasken og kigger på
vandet som drypper ned på ham (den drybber altid ude på vores badeværelse)
og hvis jeg åbner op med fuld tryk på når han ligger der bliver han bare
liggende og eftersom han ligger på hullet hvor vandet skal løbe ud stiger
vandet højere og højere op i vasken! Til sidst er det kun hans hoved der
lige er oven for vandet - han nægter at flytte sig!!

Er det ikke bare utroligt??

Når vi skal i bad håber han også tit ind under bruseren til os...jeg synes
det er temmelig vildt at en kat opfører sig sådan men meget skæg har vi nu
ud af det. Vand er bare SÅ godt at lege med mener han )

Er der nogen af jer andre der har en kat som opfører sig så skørt med vand?

KH Helle

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 21-04-02 17:21

> Er der nogen af jer andre der har en kat som opfører sig så skørt med
vand?

det lyder da helt vildt!!! Nej jeg har hørt om katte der kan svømme men ikke
om katte der er så vilde med vand som buster er! ?-)
Cæsar elsker at sidde på kanten af badekaret og lege med vandet... men det
er kun så længe at han ikke bliver alt for våd! *S*

Mvh Mette

--
^~^
Har du vundet i Lotto før?

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-04-02 21:44

"Lille mig" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer andre der har en kat som opfører sig så skørt med
vand?

Kesto er ret glad for vand, men det skal være varmt vand - koldt vand
kan han ikke fordrage. Når jeg hælder vand i vasken hopper han altid
op i det og står og plasker og graver med poterne. Der ligger et (ikke
særlig godt) billede på min hjemmeside af ham i vasken.

Hilsen Helle
http://kattenet.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-04-02 21:56

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> [...]
> op i det og står og plasker og graver med poterne. Der ligger et (ikke
> særlig godt) billede på min hjemmeside af ham i vasken.

Ser ellers ud somom han morer sig *gg*

Så at du nu har fået flere billeder op og så endda uden at sige
noget... :razz: så vi andre kigger forbi...;D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa