Eheim versus Fluval ?
Fra : Miv

Dato : 21-04-02 14:11

Jeg søger erfaringer med indv. filter a' mærket Eheim 2252/fluval 4 Plus,
jeg står for køb a' en a' disse, ved at Eheim sikkert er bedst men den
koster osse over det dobbelte og bru'r osse det dobbelte i strøm .....

M.v.h
miv

Fra : Miv

Dato : 21-04-02 15:12

Akvariet er et 660 l. Sydamerikansk, med "store" ciklider ! Jeg har i
forvejen en udv. Project 2001 Spandepumpe (1800 l. i timen), og mener at en
hjælpende hånd fra en a' disse indv. filtre vil gøre det sidste for at holde
vandet helt rent !?! ?

M.v.h
Miv

Fra : Søren Steffensen

Dato : 21-04-02 17:33

Min kæreste har lige købt en Fluval 3+ og den larmer lidt mere end min
Eheim2012 der sidder i akvariet lige over, men det er ikke noget man ligger
mærke til !

--
SOS icq: 102169245
www.hourbabe.com

Fra : Slimjay

Dato : 22-04-02 10:19

2252 kan du få for 700 kr mener jeg i www.akvariewest.dk

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 21-04-02 23:08

> Jeg søger erfaringer med indv. filter a' mærket Eheim 2252/fluval 4 Plus,
> jeg står for køb a' en a' disse, ved at Eheim sikkert er bedst men den
> koster osse over det dobbelte og bru'r osse det dobbelte i strøm

Jeg ejer både Fluval og Eheim filtre, og der er ingen tvivl de nye Eheim
filtre er meget bedre.

Du kan overhovedet ikke høre dem, i modsætning til fluval som støjer lidt.

Eheim er også kendt for at være det yberste hvad angår kvalitet og
holdbarhed.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Slimjay

Dato : 22-04-02 10:17

Fluval er ikke kvalitet, Eheim er klart bedre.
Bare min erfaring.