prob. i net-expres
Fra : leif

Dato : 21-04-02 12:16

Eftert have installeret netkort, (leveret af TDC), og der-efter installeret
Net-expres, vil min komputer ikke rigtigt fungere.
Ca hver 10 gang går den på nettet alle de andre gange "låser" den og jeg er
nød til at tvangs-lukke den. Når den "låser" kan den ikke lukke et program
der hedder WINPPPOVERETHERNET. Jeg tror selv at den ikke får indlæst windows
rigtigt, eller at der skal sættes nogle "flueben" anderledes, men er ikke
sikker
Er der nogen der har en løsning eller hva.

PS den er også blevet meget lang tid om at åbne OUTLOOK.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-04-02 18:19

"leif" <boogi@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> sikker
> Er der nogen der har en løsning eller hva.

Kan evt være IRQ konflikter med det installeret netværkskort...

Men ellers er det opkaldsklientet der er ustabil..

Hvilket OS bruger du?

Hvis det er XP, skal du ikke bruge denne "WINPPPOVERETHERNET" Men Xp´s
indbyggede PPPoE klient

Fra : leif

Dato : 23-04-02 10:39

Hej Bjarke.
Jeg har Win 98. IRQ, ken der jeg ikke ret meget til, men det kan godt være
at det er problemet. Hvis der er nogen der kan henvise til en gruppe vil jeg
væare meget glad for det.
VH leif

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-04-02 16:59

Tue, 23 Apr 2002 11:39:13 +0200, skrev "leif"
<boogi@mail.tele.dk>:

>Hvis der er nogen der kan henvise til en gruppe vil jeg
>væare meget glad for det.

news:tele.internet.adsl vil være et godt sted.

PS.

Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark