MS Windows
briani 27239
XP og pgp
Fra : Newsreader

Dato : 21-04-02 12:01

Jeg er ved at få pip af pgp!

Jeg har nu forsøgt at installere henholdsvis PGP version 6.5.8 og
7.0.3 i XP (UK/pro), og det går fint nok, bortset fra at de knapper
der skal komme op i Outlook Express kun kan vises med tekst, og de
fleste af gangene forsvinder alle funktionsknapperne i tool-baren som
jeg så må slå fra og til for igen at få dem vist.

Hvordan løser jeg dette problem?

Med venlig hilsen
Newsreader

E-mail: newsreader@REMOVEe-box.dk
Fjern "REMOVE"

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 21-04-02 13:19

"Newsreader" <newsreader@REMOVEe-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fleste af gangene forsvinder alle funktionsknapperne i tool-baren som
> jeg så må slå fra og til for igen at få dem vist.

Et forsigtigt spørgsmål: Hvad er PGP, hvad bruges det til i OE og kan alle
der bruger Win XP pro DK med OE 6.0 have glæde af det?
--
Fjern NO SPAM i emailadresse hvis du skriver til mig
Med venlig hilsen og forsat god søndag

Fra : Newsreader

Dato : 22-04-02 00:24

On Sun, 21 Apr 2002 14:18:32 +0200, "[6800] El Capitano"
<elcapitanoNOSPAM@pc.dk> wrote:

>Et forsigtigt spørgsmål: Hvad er PGP, hvad bruges det til i OE og kan alle
>der bruger Win XP pro DK med OE 6.0 have glæde af det?

Det er et program til at kryptere og signere dine mails.

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 22-04-02 05:33

> Det er et program til at kryptere og signere dine mails.
>

> Med venlig hilsen
> Newsreader

> E-mail: newsreader@REMOVEe-box.dk
> Fjern "REMOVE"
Tak, ok det har jeg ikke brug for (tror jeg)

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 22-04-02 05:33

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 22-04-02 05:33