til Kate
Fra : marianne hellemose

Dato : 21-04-02 10:34

Hej Kate
Ved du om dine forældre er i Middelfart i dag, og er
der nogen måde at komme i kontakt med dem, jeg skal
have fat i Joane og Ole men deres mobil er slukket.
Hvis Louise kan få fat i den drægtige hunkat kunne det jo
være smart om Joana og Ole kunne tage den med hjem
til mig

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@mail.dk

Fra : Kate

Dato : 21-04-02 16:16

"marianne hellemose" <hellemose.som@mail.dk> wrote in

> Hej Kate

Har svaret på email.

Marianne, har du fået fat på Joana og Ole eller andre som kan tage
Tortie med til Lolland.

Bare et lille spørgsmål, nu er i vel _helt_ sikre på at hun ikke hører
til et sted, ikke? Jeg ved jo selv hvor hårdt det er at miste sin
missekat og ikke vide hvad er blev af den. Selv nu, snart 10 år efter,
tænker jeg stadig på Ludvigs forsvinding med jævne mellemrum.

Kate

Fra : DK Shuno Zahra

Dato : 21-04-02 20:07

Hej Kate!
Jeg er helt sikker på, at hun ikke bor et sted. Jeg har haft givet hende en
seddel om halsen, osm hun stadig gik med i over en uge, og hun ser ikke
særlig godt ud i pelsen mere. Hun har lidt bare pletter og er beskidt med
sår og loppebid. Hun får selvfølgleig en loppekur inden Marianne får hende

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Kate

Dato : 21-04-02 22:37

"DK Shuno Zahra" <shunozahra@rodsen.dk> wrote in

> [...]
> og hun ser ikke særlig godt ud i pelsen mere. Hun har lidt bare
> pletter og er beskidt med sår og loppebid. Hun får selvfølgleig en

Det regnede jeg egentligt også med, dybest nede, men som sagt så er det
slet ikke sjovt hvis ens kat bare forsvinder.
Nu håber jeg så bare at Marianne fik Tortie hjem.

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-04-02 09:36

Hej Kate
Desværre gik det ikke denne gang med Tortie, det er
jo det sædvanlige når man lægger planer med katte
indvolveret, men Louise og Jakob holder udkig, så
må jeg "bare" tage bussen over efter hende, jeg håber/
beder bare til at vi "får" hende inden fødslen, så der
ikke kommer endnu et kuld hjemløse killinger.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@mail.dk

Fra : DK Shuno Zahra

Dato : 22-04-02 10:01

Hej Marianne!
Du kan tro vi holder øje, og leder efter hende, og så har vi sat mad ud på
altanen hvor hun før er blevet fodret.

Fra : DK Shuno Zahra

Dato : 22-04-02 09:59

Hej Kate!
Jeg har slev prøvet det for 2 år siden Nu ved jeg godt hvad der skete
med ham, men uvisheden er forfærdelig.
Jeg har forresten også haft eftersøgt Torties efere, men der kom ingen
henvendelser.