MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Aktivering af XP
Fra : Erik Vest Zielke

Dato : 21-04-02 09:30

Kan det passe at jeg bliver nød til at ringe til Microsoft?
Jeg har geninstalleret det fire gange på samme computer. Det eneste der er
forandret er partitioneringen af harddisken, og der et sat et netkort i. Jeg
har HOME EDITION OEM.

Med venlig hilsen
Erik Vest Zielke

Fra : ha

Dato : 21-04-02 09:34

> Kan det passe at jeg bliver nød til at ringe til Microsoft?

Hvis programmet "siger" at du skal aktivere, er der
vist ingen vej udenom, ellers holder programmet op
med at funke efter et antal dage.

mvh
ha

Fra : Carl Drud

Dato : 21-04-02 10:13

"ha" <not-me@dot.com> wrote:

> Hvis programmet "siger" at du skal aktivere, er der
> vist ingen vej udenom, ellers holder programmet op
> med at funke efter et antal dage.

Faldt over det her tip, vedr. en geinstallation af XP. Om det
virker skal jeg lade være usagt.

http://www.activewin.com/winxp/tips/basic/7.shtml

--
Carl

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-04-02 10:41

"Carl Drud" <k2lieozx2sg8zxa001@sneakemail.com> skrev....

> Faldt over det her tip, vedr. en geinstallation af XP. Om det
> virker skal jeg lade være usagt.
> http://www.activewin.com/winxp/tips/basic/7.shtml

Det virker kun hvis man har bibeholdt hardware konfigurationen.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm