Gigabyte bundkort
Fra : K E Nielsen

Dato : 21-04-02 02:39

Hvem forhandler Gigabyte's bundkort i DK?

Fra : sfinks

Dato : 21-04-02 08:30

On Sun, 21 Apr 2002 03:39:29 +0200, "K E Nielsen"
<karle*nospamforme*@city.dk> wrote:

>Hvem forhandler Gigabyte's bundkort i DK?

Det gør mig bekendt ingen mere. Men Zitech gjorde, og der er mange af
dem på deres www.demoshop.dk

Meget billigt endda, og oftest helt nye.

mvh

John

Fra : Lars

Dato : 21-04-02 11:40

On Sun, 21 Apr 2002 09:30:10 +0200, sfinks <johnknuhtsen@mail.dk>
wrote:

>Det gør mig bekendt ingen mere. Men Zitech gjorde,

Hvorfor mener du Zitech ikke længere gør? Det er muligt de ikke
har *alle* GigaBytes boards, men et kig på deres side giver flg.
resultat:

GA-7IXE
GA-7DXR+
GA-7VRX
GA-7VRXP
GA-6OXT
GA-6RX
GA-6BX7+
GA-8ITX3
GA-8TX
GA-8IDXH
GA-8SIML
GA-8IRML
GA-8IRXP

vh
--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Mogens

Dato : 21-04-02 11:28

"K E Nielsen" <karle*nospamforme*@city.dk> wrote in message
> Hvem forhandler Gigabyte's bundkort i DK?

Det gør www.zitech.dk

Mogens