IE6/W2K problem
Fra : Ole Riis

Dato : 21-04-02 05:53

Hej gruppe,

jeg har det problem, at jeg ikke kan komme på min Netbank (Tønder Bank).
Netbanken åbner normalt i et separat vindue men det bliver ved med at være
hvidt, - der sker intet.

Det samme problem har jeg faktisk nu også fået når jeg er inde på Den Blå
Avis hvor billederne i billedannoncerne ikke vises. Teknikken med visning af
billeder ser ud til at være den samme som ved Netbank-funktionen.

Kan nogen hjælpe?

vh.

Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-04-02 11:48

Sun, 21 Apr 2002 06:52:37 +0200, skrev "Ole Riis"
<oriis@post2.tele.dk>:

>jeg har det problem, at jeg ikke kan komme på min Netbank (Tønder Bank).
>Netbanken åbner normalt i et separat vindue men det bliver ved med at være
>hvidt, - der sker intet.

Kender ikke nogen af siderne, men kan være de bruger noget java
til det, så prøv at kør en Windowsupdate og hent JVM (Java
Virtuel Machine) og se om det hjælper.
(Java er ikke med i IE 6 fra fødslen)
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Ole Riis

Dato : 22-04-02 05:57

Kære Knud,

tak for dit svar. Jeg har foretaget det du beskriver, men uden held. Den
fejl jeg får er "Class not registed"?

Jeg ved ikke om det hjælper.

venlig hilsen

Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-04-02 16:36

Mon, 22 Apr 2002 06:57:28 +0200, skrev "Ole Riis"
<oriis@post2.tele.dk>:

>tak for dit svar. Jeg har foretaget det du beskriver, men uden held. Den
>fejl jeg får er "Class not registed"?

Kan desværre ikke hjælpe yderlig.

Fra : Kasper Okkels

Dato : 22-04-02 17:23

"Ole Riis" <oriis@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har det problem, at jeg ikke kan komme på min Netbank (Tønder Bank).
> Netbanken åbner normalt i et separat vindue men det bliver ved med at være
> hvidt, - der sker intet.

Jeg har haft et tilsvarende problem (Sydbanks netbank), der blev løst ved at
fjerne hakket ved Sun's Java i Funktioner > Internet-Indstillinger. Måske
kan det hjælpe.

Kasper