Jensen ISDN pci som analog modem
Fra : Thomas Andreasen

Dato : 03-02-01 18:02

Er der nogen der ved hvilken software skal jeg bruge til mit Jensen for at
det kan simulere et analogt modem ?
Ifølge en Jensen brochure kan det køre V34 33,6 kbit/s

Med venlig hilsen
Thomas Andreasen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-02-01 18:09

"Thomas Andreasen" <TA@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvilken software skal jeg bruge til mit Jensen for at
> det kan simulere et analogt modem ?

Du eks. anvende RVS-COM Standard Version 2.0 til at emulere.

mvh
Bjørn

Fra : Hauge

Dato : 03-02-01 18:12

Hejsa

"Thomas Andreasen" <TA@email.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvilken software skal jeg bruge til mit Jensen for at
> det kan simulere et analogt modem ?
> Ifølge en Jensen brochure kan det køre V34 33,6 kbit/s

Hvis der står det, så burde der også være mulighed for at installere drivere
til det, det var der på mit Fritz! kort i sin tid.

Mvh Hauge

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-02-01 18:15

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis der står det, så burde der også være mulighed for at installere
drivere
> til det, det var der på mit Fritz! kort i sin tid.

Drivere? - Du mener vel et program der indeholder et emuleringsprogram til
analoge modem protokoller?

mvh
Bjørn

Fra : Hauge

Dato : 03-02-01 18:26

Hejsa

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> wrote in message
> Drivere? - Du mener vel et program der indeholder et emuleringsprogram til
> analoge modem protokoller?

Jeg mener drivere. Således at andre programmer kan se det emulerede analoge
modem som værende der fysisk, det kalder jeg en driver. Et program vil jeg
mene er noget man skal starte, og så kun kan bruge den analoge funktion inde
fra dette.

Mvh Hauge

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-02-01 18:47

> [...]
> mene er noget man skal starte, og så kun kan bruge den analoge funktion

Hvorfor kan man så ikke få/købe en sådan driver "i læs vægt"?

mvh
Bjørn

Fra : Hauge

Dato : 03-02-01 18:53

Hejsa

> Hvorfor kan man så ikke få/købe en sådan driver "i læs vægt"?

Hvis det står at T/A'en kan, så burde driverne være med.

Mvh Hauge

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-02-01 19:15

> Hejsa
>
> "Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> wrote in message
>
> Hvis det står at T/A'en kan, så burde driverne være med.

Det gør de ikke (hvis det er en "TDC-Jensen" eller et Jensen solgt uden
medfølgende Doft-Ware og gæt hvilken ) og hvad vil du gøre ved ?

mvh
Bjørn

Fra : Hauge

Dato : 04-02-01 00:18

Hejsa

> ... og hvad vil du gøre ved ?

Intet.

Mvh Hauge

Fra : TeleDanmark

Dato : 21-02-01 18:41

Mange ISDN adaptere kan indstalleres på to måder. Enten som com3 Com4 etc.
eller som MiniWan driver under kontrolpanel netværk.....
Hvis du så kan indstallere det til en Com port, så er ofte støtten til
analog modememulering inkludert i denne driver, mens miniport driveren kun
kan ISDN/ekstern pålogging...

(Dette gelder for endel Asus/billon, og kanske også dit kort ?)