Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvad betyder dette fejl nr. på en side
Fra : [6800] El Capitano

Dato : 20-04-02 18:56

Jeg har i dag gentagne gange fået denne fejlmelding,
error 800700e /account/show - inc.asp. line 45
når jeg klikker mig ind via link fra en side til den næste i samme adressat.
Det er kun hos denne ene adressat det sker og hvis den anden computer bruges
sker det ikke, der kan siden godt skifte.
Det er ikke sket før og jeg har intet ændret i opsætning eller installeret
noget nyt software.
Jeg bruger win XP Pro DK med IE 6.0 og alle opdateringer er ajour.

--
Fjern NO SPAM i emailadresse hvis du skriver til mig
Med venlig hilsen og forsat god weekend
Bjarne
EC
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002