Siemens SL45
Fra : Thomas Forsberg

Dato : 03-02-01 16:44

Nu har jeg læst diverse anmeldelser omkring SL45 og det lader til at være en
fornuftigt telefon er der nogen der har noget at ris ros til den før jeg går
ud og hælder 5000 bananer ud af vinduet på en telefon

MVH
Thomas Forsberg

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 03-02-01 18:15

"Thomas Forsberg" <saint@rsk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
går
> ud og hælder 5000 bananer ud af vinduet på en telefon

Ja, køb den et af de steder hvor den kun koster 3995,- og brug resten på en
større ramklods.

\MK

Fra : J. S.

Dato : 04-02-01 18:30

"Thomas Forsberg" <saint@rsk.dk> wrote in message
> [...]
går
> ud og hælder 5000 bananer ud af vinduet på en telefon

Hej Thomas

Jeg har selv én og den er slet ikke så tosset.

MMC kortet på 32 MB hvilket rækker til det meste. Er man heavyuser af MP3,
vil man dog sandsynligvis vælge at opgradere til et 64MB eller et 128MB
kort. Man kan dog stadig også bruge sit 32MB kort, så man f.eks. kan have et
"job-kort" og et "privat-kort". MP3 lyden er fantastisk god - jeg har hørt
flere alm. MP3-afspillere og SL45 giver dem klart baghjul.

M.h.t overføring af filer så er det rigtigt at det serielle interface ikke
er det hurtigste. Enten kan man købe en paralel eller USB MMC writer/writer
eller også kan man gøre som mig. Jeg sætter den til at overføre MP3 filer,
ringetoner m.v. mens jeg spiser eller ser tv. Så det har ikke generet mig.
Men Siemens Tyskland tilbyder allerede en MMC reader/writer til under halv
pris i deres webshop, så mon ikke også Siemens Danmark snart tilføjer denne
til sortimentet.

Displayet er helt i særklasse...stort, tydeligt, kanon kontrast.
Displayfarven (de kalder det "Amber"..ravgult) passer rigtig godt til selve
telefonens farve. Jeg ved ikke hvad det hedder men det minder om børstet
aluminium og det virker meget lækkert i hånden. Der har iøvrigt den fordel
at man ikke kan se de fedtfingre, som man tit ser på "sølvfarvede"
telefoner.

WAP'en er optimeret i forhold til min gamle S35i (som kørte godt) så det går
noget hurtigere nu.

M.h.t prisen - kig dig godt omkring, da der åbenbart er stor konkurrence på
denne telefon. Selv til vejl. udsalgspris er den dog alle pengene værd.

Skal du have en telefon som kan lidt mere end de andre, så kan jeg absolut
anbefale en SL45.

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 04-02-01 21:59

Hej tak for den fine anmeldelse

Du skriver jeg skal passe på med prisen så vidt jeg har sporet mig frem til
via nettet så kan den købes for 4200 kr hvis du har set den billegere må du
gerne give et prej

MVH

Thomas Forsberg

Fra : J. S.

Dato : 10-02-01 13:48

> [...]
til
> via nettet så kan den købes for 4200 kr hvis du har set den billegere må

Det ser helt rigtig ud - god fornøjelse med den!