Nyt mobilselskab.
Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-04-02 16:00

Hej

Da vores mobil-abb. er blevet overtaget af Telia :-/ (har før haft
Telepassport), vil ha' et andet selskab, vil ikke ha' Telia.... hvad kan
anbefales ?

Helst med så lav - eller ingen abb. om måneden - og mulighed for at bruge
mobilen i udlandet, det er jo ikke alle der har det, nogen steder skal de
åbnes seperat...

Mange tak på forhånd - og go' lørdag
/C.T-

Fra : Trickysparrow

Dato : 20-04-02 16:08

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> wrote in message news:Ymfw8.113$HZ2.11135@news000.worldonline.dk...
> [...]
> mobilen i udlandet, det er jo ikke alle der har det, nogen steder skal de

Hva med Telemore http://www.telmore.dk/ nul kr. i abb & 1.20kr i min.
Indbetaler taletid over nettet via dankort eller visa og får en sms eller
e-mail når du kommer under 50 kr.
Har selv brugt Telmore i et halvt år nu og har ikke oplevet nogle probz.

Martin.

Fra : Trickysparrow

Dato : 20-04-02 16:14

> [...]
> e-mail når du kommer under 50 kr.
> Har selv brugt Telmore i et halvt år nu og har ikke oplevet nogle probz.

Og de køre på TDC net.

Martin.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-04-02 16:42

Hej

Ja det selvfølgelig en mulighed.

Ja det er jo også meget vigtigt, at der ingen problemer er.

> Og de køre på TDC net.

Det er jo også en stor fordel.

Tak
/C.T.

Fra : Lasse Høeg

Dato : 20-04-02 16:53

> Ja det selvfølgelig en mulighed.

Evt. Orange Match, 75 øre min. og 25 øre pr. besked :

http://orangeprivat.dk/mobil/orangematch/hvaderorangematch/

Eller deres fritidsabb., Orange Viva. 5 timers taletid for 150,- :

http://orangeprivat.dk/mobil/orangematch/hvaderorangematch/

Fra : Henrik Enslev

Dato : 20-04-02 17:04

Prøv

http://www.teleprisguide.dk/

her kan du sammenligne priser i ft. dit forbrug

(jeg bruger telmore og er godt tilfreds)

Venlig hilsen

Henrik

Fra : N. Pedersen

Dato : 20-04-02 17:09

> (jeg bruger telmore og er godt tilfreds)

Det eneste problem med Telmore og CBB er blot når man skal have ny
terminal.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-04-02 17:21

Hej

> Det eneste problem med Telmore og CBB er blot når man skal have ny
> terminal.

Det forstår jeg ikke lige hvad du mener med ?

/C.T.

Fra : N. Pedersen

Dato : 20-04-02 17:32

> Det forstår jeg ikke lige hvad du mener med ?

Altså når du skal ud og købe ny mobiltelefon. Så har de 'normale' sel-
skaber jo gerne en butik, hvori du kan købe en ny tlf.

Med Telmore og CBB skal man jo ud og finde en ny tlf. som _ikke_ er
sim-locked. Og det kan jo til tider være et problem.

Fra : Henrik Enslev

Dato : 20-04-02 17:48

in article a9s54o$359$1@sunsite.dk, N. Pedersen at mob51641@orangenet.dk
wrote on 20/04/02 18:31:

> [...]
>
> Med Telmore og CBB skal man jo ud og finde en ny tlf. som _ikke_ er
> sim-locked. Og det kan jo til tider være et problem.

Simlock kan fjernes for en hund, og det skulle efter sigende være lovligt.
Derimod hænger man jo på abb. i 6 mdr. så det skal regnes med i nyprisen.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-04-02 22:24

Hej

Henrik Enslev <henslev@mobilixnet.dk> wrote:

>Simlock kan fjernes for en hund, og det skulle efter sigende være lovligt.
>Derimod hænger man jo på abb. i 6 mdr. så det skal regnes med i nyprisen.

I langt de fleste tilfælde kan man købe telefonen til samme, eller
lavere pris, uden abonnement og simlås, end ved de store selskaber med
tilskud, ved at kigge sig lidt omkring, f.eks. på www.mobilpriser.dk

Og Telmore kan varmt anbefales, og med Telmore abb. kan telefonen også
benyttes i udlandet mod at betale et engangsgebyr.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Christopher Tracy

Dato : 26-04-02 17:22

Hej

> [...]
> mobilen i udlandet, det er jo ikke alle der har det, nogen steder skal de

Ja så er valget faldet på Telmore.... :)

/C.T.