Layne Staley fra AIC død? :(
Fra : Invader Zim

Dato : 20-04-02 15:46

Fra : Invader Zim

Dato : 20-04-02 15:47

"Invader Zim" <dapolicemanwhopunches@heads.fuk> wrote in message
news:a9ruuj$e7j$1@news.cybercity.dk...
> http://www.mtv.com/news/articles/1452982/20020320/story.jhtml
>
> -Invader Zim

sorry,
http://www.mtv.com/news/articles/1453520/20020420/alice_in_chains.jhtml?hea
dlines=true

-Invader Zim

Fra : Peter G.

Dato : 20-04-02 15:45

In article <a9rv0v$e9s$1@news.cybercity.dk>, Invader Zim
<dapolicemanwhopunches@heads.fuk> wrote...
> sorry,
> http://www.mtv.com/news/articles/1453520/20020420/alice_in_chains.jhtml?hea
> dlines=true

Herren gi'r, Herren ta'r. Herren er en guitar?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : -A

Dato : 21-04-02 20:42

DenSat, 20 Apr 2002 16:44:40 +0200, kundgjorde:

>In article <a9rv0v$e9s$1@news.cybercity.dk>, Invader Zim
><dapolicemanwhopunches@heads.fuk> wrote...
>
>Herren gi'r, Herren ta'r. Herren er en guitar?
Well, det var åbenbart tid for ham at skulle videre - sådan er det altid når
nogen dør.
Men heldigvis nåede der da at komme en hel del god musik fra den side af, inden
det var slut.
Så selvom det naturligvis er en kedelig historie så, går livet heldigvis videre
og andre stjerner blinker på rockhimmelen.

--
Med Venlig Hilsen
Andreas

Fra : Jizz Lobber

Dato : 20-04-02 23:48

Invader Zim wrote:

> http://www.mtv.com/news/articles/1452982/20020320/story.jhtml

Og hos Billboard:
http://www.billboard.com/billboard/daily/article_display.jsp?vnu_content_id=1468937

Ærgerligt, rasende ærgerligt. Siden det blev bekræftet i 1995 at Layne
var stenhård junkie, har jeg krydset fingre for ham sammen med alle de
andre AIC-fans jeg har talt med. Synd at han ikke lykkedes; eller måske
ikke gad at komme af det.

Mange fromme tanker går til ham og hans familie og venner.

Lobber

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-04-02 00:18

Jizz Lobber wrote:

> [...]
> var stenhård junkie, har jeg krydset fingre for ham sammen med alle de
> andre AIC-fans jeg har talt med. Synd at han ikke lykkedes; eller måske

Nu er de i det mindste sikker på det er ham:
"The King County Medical Examiner positively identified Staley's body on
Saturday (April 20), following an autopsy."

Tidligere i dag var liget ikke med sikkerhed identificeret ifølge samme
link.
Tilsyneladende har manden ikke noget ansigt(?)

/Robert

Fra : Invader Zim

Dato : 21-04-02 12:52

"Jizz Lobber" <lobber@jizz.com> wrote in message

> [...]
> ikke gad at komme af det.
>
> Mange fromme tanker går til ham og hans familie og venner.

hehe Jizzlobber er min absolut favorit faith no more sang

ja, det er sgu synd... han var en fantastisk musiker... havde sådan gået og
håbet på han ville udgive noget igen snart.

-Invader Zim

Fra : Jizz Lobber

Dato : 21-04-02 14:55

Invader Zim wrote:
[snippee]

> hehe Jizzlobber er min absolut favorit faith no more sang
>
> ja, det er sgu synd... han var en fantastisk musiker... havde sådan gået og
> håbet på han ville udgive noget igen snart.

Så håbefuld turde jeg dog ikke være...til gengæld er Jerrys nye lige på
trapperne; det nærmeste vi kan komme på Alice i 2002. Jeg er ret sikker
på at den er rigtig fremragende.

Lobber

Fra : Jizz Lobber

Dato : 21-04-02 16:33

Invader Zim wrote:
[snippee]

> [...]

Så håbefuld turde jeg dog ikke være...til gengæld er Jerrys nye lige på
trapperne; det nærmeste vi kan komme på Alice i 2002. Jeg er ret sikker

Mindehøjtidelighed i Seattle igår:
http://seattlepi.nwsource.com/local/67361_memorial20ww.shtml

Lobber

Fra : Troels

Dato : 21-04-02 17:20

Med alt det her Alice in Chains-snak, kom jeg til at tænke hvad det er for
en sang hvor der bliver sunget "[break] alice in chains...". Den er
forholdsvis langsom.

/Troels