SOF 2
Fra : Shark

Dato : 20-04-02 15:08

Hvad så

hvad synes i om SOF 2 ????? Personligt mener jeg at nr. 1 har et bedre
gameplay !!!

Fra : DWM

Dato : 20-04-02 15:41

Shark wrote:
> Hvad så
>
> hvad synes i om SOF 2 ????? Personligt mener jeg at nr. 1 har et bedre
> gameplay !!!

Hvor skulle vi vide det fra. Det er jo kun ude i en ulovlig beta version.

/Kenneth Iversen

Fra : René Pihl

Dato : 21-04-02 08:41

On Sat, 20 Apr 2002 16:41:25 +0200, "DWM"
<no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

>Hvor skulle vi vide det fra. Det er jo kun ude i en ulovlig beta version.
>
>/Kenneth Iversen

Well, efter hvad jeg har hørt så kan man faktisk hente en demo på
fileplanet der skulle fylde omkring 70 mb, og giver en muligheden for
at spille en enkelt bane i multiplayer, så vær nu ikke så fandens
hellig .

René

Fra : DWM

Dato : 21-04-02 12:22

René Pihl wrote:
> [...]
> fileplanet der skulle fylde omkring 70 mb, og giver en muligheden for
> at spille en enkelt bane i multiplayer, så vær nu ikke så fandens

Ja man finder jo virkelig også ud af hvad gameplayet i et spil er
ved at spille en enkelt multiplayer bane. Jeg mener at det er
tydeligt at det ikke er det han snakker om.

/Kenneth Iversen

Fra : Lars Varming

Dato : 21-04-02 09:27

Gad vide om en beta version også er ulovlig for betatestere ?? I think not !

Fra : Gizmoduck

Dato : 21-04-02 09:39

On Sun, 21 Apr 2002 10:27:27 +0200, "Lars Varming" <lars@varming.org>
wrote:

>Gad vide om en beta version også er ulovlig for betatestere ?? I think not !
>
>"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message

hvor mange firmaer har betatestere i hele verden? "only us citizens
may sign up for the beta" er en ret normal besked at få hvis man søger

--

Gizmoduck

-
Everquest
Qaryil the wizard on the Xegony server

Fra : DWM

Dato : 21-04-02 12:23

Lars Varming wrote:
> Gad vide om en beta version også er ulovlig for betatestere ?? I
> think not !

Selvfølgelig er det ikke det men eftersom at beta´en ikke er offenlig
og kun bliver testet af personer i USA så....

/Kenneth Iversen

Fra : Decker

Dato : 21-04-02 11:10

http://www.fileplanet.com/index.asp?section=333&file=87213

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life and more.
decker:AT:planetquake:DOT:com

Fra : Shark

Dato : 21-04-02 19:54

Jah men der den Beta der ligger på æslet har jeg spillet igennem og mener
den er ok...