ccs - kommandoer
Fra : Steen M.

Dato : 03-02-01 15:56

Jeg er gået i gang med at lege med ccs på mit site - finder der et
sted med alle de kommandoer der er tilgængelige, og hvilke effekt de
har - evt. med eksempler

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 03-02-01 16:37

Steen M. <sfm@post1.tele.dk> skrev:
> Jeg er gået i gang med at lege med ccs på mit site - finder der et
> sted med alle de kommandoer der er tilgængelige, og hvilke effekt de
> har - evt. med eksempler
Ja, der findes den officielle. Den finder du på
http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/propidx.html
Når du klikker på en property så kommer du til både forklaringer og
eksempler. Der findes også talrige andre gode steder at lære CSS. Prøv
fx http://www.html.dk

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast

Fra : NeoSapia

Dato : 03-02-01 18:24

Steen M. skrev:
> Jeg er gået i gang med at lege med ccs på mit site - finder der et
> sted med alle de kommandoer der er tilgængelige, og hvilke effekt de
> har - evt. med eksempler

Når det komme til CSS har jeg ikke fundet nogen bedre guide end
http://richinstyle.com/
Ellers kan Topstyle i øvrigt varmt anbefales

/NS