Billeder fra udstillingen!
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 20-04-02 11:35

Hejsa!

Jeg har været lidt tavs på det sidste... jeg er kommet til at købe spillet
The Sims og vups.. så er alt min tid gået med det! *S*

Jeg vil lige høre om der er nogen der har taget nogle billeder (digitale) på
middelfartudstillingen som vil være søde at dele dem med mig.. Jeg vil
nemlig gerne bruge dem i forbindelse med min udstillingsside! *S*

Så har jeg lige et spørgsmål.. Cæsar spiser mine fingre! Her de sidste par
dage har det været helt vildt... han rent ud sagt gumler på den som en hund
ville gumle på en gummistøvle... og jeg kan næsten ikke sidde med ham uden
at han begynder på det... Han er nu 9 måneder gammel... Så jeg tænkte om det
kunne have noget at gøre med at tænderne vokser (kan de det?)? eller er det
bare fordi jeg smager godt?

Øv.. hvor jeg dog misunder alle jer der er på udstilling lige nu! *S* Jeg
håber virkelig at i har en god weekend.. og at i får råhygget! *S*

Mange hilsner
Mette... og cæsar (som er godt fornærmet over et mor har smidt ham ned fra
computerbordet.. bare fordi han lige ville smage mors fingre mens hun
skriver)

--
^~^
Har du vundet i Lotto før?

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-04-02 11:40

> Mange hilsner
> Mette... og cæsar (som er godt fornærmet over et mor har smidt ham ned fra
> computerbordet.. bare fordi han lige ville smage mors fingre mens hun
> skriver)

Det kan du da heller ikke være bekendt!

jeg ville undersøge om hans mund/tænder/tandkød var som de skulle være.
Det kunne tyde på der er noget der kløer eller irriterer på anden måde.
Måske skal han have sådan nogle tyggestænger til hunde? eller
hud-tyggeting til hunde? Jeg ville tage ham til dyrlægen hvis det
fortsætter - for en sikkerheds skyld.
mvh Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-04-02 11:48

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> writes:

> [...]
> Måske skal han have sådan nogle tyggestænger til hunde? eller
> hud-tyggeting til hunde? Jeg ville tage ham til dyrlægen hvis det

Du kan faktisk få noget lignende til mitter også, det er vist kitekat
som laver dem..;-?
Det er også sådan nogle tyggestænger..
--
Med venlig hilsen & miauu