MS Windows
briani 27239
MSDTCW problem i opstart
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 20-04-02 10:43

Hej

Når jeg starter min maskine, så får jeg en fejl: "MSDTCW har lavet en
ulovlig handling", lige før jeg skal indtastet logon.

Nogle gange hænger maskinen, og andre gange kører den videre.

Meget irriterende !

Jeg bruger Win98SE og det har ellers kørt upåklageligt i lang tid.

Er der nogen som kan hjælpe ??

--
Jon Klose Larsen
VACC-DK Director

Fra : morten L

Dato : 20-04-02 14:27

"Jon Klose Larsen" <director@vacc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Meget irriterende !
>
> Jeg bruger Win98SE og det har ellers kørt upåklageligt i lang tid.

Prøv omdøb MSDTCW.EXE til f.eks. msdtcw1.exe

Morten

Fra : morten L

Dato : 20-04-02 14:47

> [...]
>
> Meget irriterende !
>
> Jeg bruger Win98SE og det har ellers kørt upåklageligt i lang tid.

Prøv omdøb msdtcw.exe til msdtcw1.exe

Mvh. Morten