MS Windows
briani 27239
Brænder problem i XP - Memorex 24X
Fra : Ole Olsen

Dato : 20-04-02 10:30

Jeg har nu fået installeret XP og kan dog ikke få min brænder til at
virke... jeg har hentet en update af en slags, men det hjalp ikke .... er
der nogen der har eller har haft samme problem??

PS. Kan XP ikke finde ud af ATX?... den slukker sku ik når jeg lukker...

Ole Olsen
olesan@stofanet.dk

Fra : Simon Tolderlund

Dato : 20-04-02 11:22

Kan windows ikke se drevet i enhedshåndtering, eller er det bare fordi
windows ikke kan brænde med din brænder?

--
venlig hilsen

Simon Tolderlund

Fra : Ole Olsen

Dato : 20-04-02 11:32

Den kan ikke brænde... men den blir vist som cdrom

Ole Olsen
olesan@stofanet.dk
8700 Horsens

Fra : Madsen

Dato : 20-04-02 14:48

Ole Olsen skrev:

> Jeg har nu fået installeret XP og kan dog ikke få min brænder til
> at virke... jeg har hentet en update af en slags, men det hjalp
> ikke .... er der nogen der har eller har haft samme problem??

Det er begrænset hvor meget jeg har rodet med XP's indbyggede
brænderprogram, men prøv evt. at installere ASPI.

<http://www.wol.dk/~hijklm/aspi/aspi4all.zip> (234 Kb.)
Kør Aspi4all.exe og brug evt. efterfølgende Aspichk.exe til at
kontrollere om det er blevet ordentligt installeret.

> PS. Kan XP ikke finde ud af ATX?... den slukker sku ik når jeg
> lukker...

Kontrolpanel > Strømstyring > APM > Flueben ved 'Avanceret
strømstyring'.

Madsen.