Hvor meget vejer killinger normalt.
Fra : Syncro

Dato : 20-04-02 09:50

Hej !

Jeg ville høre om der er nogen der kan fortælle mig hvor meget ny fødte
killinger normalt vejer.

Vi har lige fået fire maine coon killinger og de vejer 117 g, 128 g, 138 g,
og 138 g. Er det store killinger eller er det meget normalt.

PFT
Mads og Mette
admin@madsogmette.dk
www.madsogmette.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 20-04-02 10:11

Uha, det varierer kolossalt fra race til race og også efter, hvor stort
kuldet er.
For min race (Russian Blue) ville det være nogle enorme basser, men for
Maine Coon er det måske normalt.
Håber, der er Maine Coon folk på listen, der kan sige noget om det ...

Hilsen, Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 20-04-02 11:41

Hjertelig tillykke med killingerne! *S*

jeg glæer mig til at se billeder af dem! *S*

Mvh mette

--
^~^
Har du vundet i Lotto før?

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-04-02 14:52

Fin fin vægt for en MCO-baby.
Jeg plejer at veje killingerne hver aften, så kan man ligesom følge med.

Held og lykke, og hit med nogle billeder )))

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk