MS Windows
briani 27239
Proceslinie i XP
Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 20-04-02 09:49

Når jeg går ind i Outlook Express for at tjekke email, har jeg altid lige
taget et hurtig kig i nederst højre hjørne for, at se om den henter post.

Min proceslinie er sat til "skjules automatisk", men efter opgradering til
XP, hopper den alligevel op og lige netop skjuler linien i Outlook, så
jeg ikke kan se linien hvor der står om den henter post.

Jeg har fået fjernet den lille iriterende taleboble, der kommer hver gang
jeg logger på Internettet, men hvordan får jeg proceslinien til, at blive
nede, som i Win98 ?

Mikael

Fra : JSH

Dato : 20-04-02 12:45

Højreklik på proceslinie -egenskaber-skjul proceslinie automatisk
jsh

Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 20-04-02 12:46

Det er jo lige det jeg har gjort. Men når jeg logger på Internettet, popper
den op igen i ca. 6-8 sekunder, hvilket irriterer mig noget så grusomt.
Mikael

Fra : Madsen

Dato : 20-04-02 14:57

Mikael Østergaard Jensen skrev:

> Jeg har fået fjernet den lille iriterende taleboble, der kommer
> hver gang jeg logger på Internettet...

Hvordan har du gjort det? Jeg sad og ledte efter det forleden og
opdagede at min XP ikke lavede den taleboble, men jeg har ingen
anelse om hvordan jeg har fået den til at holde op med det.

Madsen.

Fra : Pico

Dato : 20-04-02 15:42

Madsen wrote:

> Hvordan har du gjort det? Jeg sad og ledte efter det forleden og
> opdagede at min XP ikke lavede den taleboble, men jeg har ingen
> anelse om hvordan jeg har fået den til at holde op med det.

Jeg har gjort det efter denne opskrift.

The Key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\
Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced

Create a new DWORD value, name it EnableBalloonTips, and set it equal to 0.
If EnableBalloonTips is already there and equal to 1, set it equal to 0.
Quit the registry editor, log off, and log back on. Voila! Your computer
will stop talking down to you.

Fundet her:
http://www.techtv.com/screensavers/print/0,23102,3362976,00.html

Pico

Fra : Madsen

Dato : 21-04-02 02:38

Pico skrev:

> Create a new DWORD value, name it EnableBalloonTips

Aha.
Tak og den ryger lige i gemmeren.
Det må være et eller andet tweak jeg har installeret der har oprettet
nøglen så, for den findes i min registreringsdatabase og var/er stillet
til 0.

Madsen.